Louelle81 wow en dit is al eeuwen geleden zo te zien. Nog nooit gezien of van gehoord van dit fragment. Dit is wel shocking 😡

Louelle81 het was een grap. Ze wilde gordon in de maling nemen, die was ook in het programma. Ouders en jochie wisten ervan af. Er is toen een heel gedoe geweest en paul de leeuw heeft zijn excuses op tv aangeboden....om de zoveel jaar komt dit filmpje ineens weer boven.

Dahlia Ik kreeg het dus doorgestuurd. En 1 van de eerste dingen wat ik zei was, hoe dit nooit een ding is geweest! Ik was ook in shock!

Tantetil oohjjwwwwwwwww pffddf ik schrok man!!!! Al vind ik het nog steeds te ver gaan!!

Maar wat was die grap dan. Moest Gordon opgewonden raken?? Dit doe je gewoon niet, bah

Tantetil dat geloof ik dat die door het stof is moeten gaan. Vind het ook wel erg ver gaan als grap zijnde. Wat gebeurt op tv etc blijft je leven lang bij je helaas...

Louelle81
        Nou idd. Ook voor een grap gaat dit veel te ver! Sorry, maar hier leen je je kind toch niet voor uit.

Mijn man was met Z op de bank in slaap gevallen. ( zoals altijdπŸ™ˆπŸ˜‚) En Z heeft dus gewoon 5 uur tussen de voeding gelaten. 😱 Hopelijk als die koemelk allergie en reflux onder controle is dat ik gewoon β€˜s nachts 5 uur achter elkaar kan slapen. Ik kijk er nu al naar uit.

Louelle81 Je ziet dat kereltje ook zo ongemakkelijk kijken,ik vind het echt niet kunnen. Ook al was het als grap oid.. Maar ik heb Paul de Leeuw nooit leuk gevonden.

iMoeder Ja hier sluit ik mij bij aan. Ik ben wel een moeilijke eter trouwens. Witlof heb ik al zo vaak geprobeerd op meerdere manieren, maar nee niet mijn groente πŸ˜‰

Ik doe een thuis studie zit al hem lang te klooien met een les kom er gewoon niet uit, dacht gister krijg de pleuris ik liever m gewoon in mag m toch 2x verbeteren. Krijg ik hem terug geb ik een 10!!!πŸ€—πŸ€ͺπŸ₯΄

Huggybird wel leuk dat bij jullie de fotograaf nog geweest is! Maar balen dat het zo’n hork was.

Ik vind het zo jammer dat dochter geen klassenfoto zal hebben van dit jaar.

• [verwijderd]

Sneeuwvlok hier komt de fotograaf volgende week. En ze maken een groepsfoto van alles pasfoto s van de kindjes.
          Jammer dat de fotograaf bij jullie niet komt!

• [verwijderd]

[verwijderd] zelfde hier!

Vind het wel jammer dat er geen broer/zus foto komt. Ze wonen bij elkaar in huis, dan zal de besmettingskans door het fotomoment ook wel mee vallen πŸ™„