• [verwijderd]

Dat ik voor ruim 10 euro aan perla-zegels in de lade had liggen. (25 zegels is 2 euro).
Toch goed dat ik die een keer heb opgeruimd 😊

Uilenmama
Kook of bak je het? Als ik het kook doe ik altijd met groente saus, zo kale gekookte witlof vind ik minder lekker. Maar mijn oudste vindt het gekookt niet zo heel lekker, als ik het bak met wat stukjes ham erdoor vindt ze het heerlijk.

Snoeki
Dan gooi je er superveel weg😱. Zo zonde van heerlijke groente.

Mijn kleine meid eet het ook rauw, als ik sta te snijden komt ze altijd wat weg plukken. Mijn oudste begint er niet aan om groentes rauw te eten. Ik wilde ook altijd zo'n kind waar ik over las daar ze dol zijn op rauwe groenten en het zo weg smakken en alles lust, die heb ik nu! Kleine meid wil van veel groentes graag een stukje hebben als ik aan het snijden ben, wortels, witlof, bloemkool en ook de dingen die rauw niet zo lekker zijn of een sterke smaak hebben zoals rode kool. Ze blijft ook proeven tot ze het lekker vindt, zo lustte ze eerst geen bloemkool, wilde wel elke keer een stukje proeven en sinds vorige week vindt ze het lekker. Eerst had ze rauw geproefd, daarna gekookt en toen wilde ze het ook op haar bordje.

Mijn kinderen hebben nog nooit witlof gegeten. Rauw of gekookt, ik vind het niet te eten. Terwijl ik geen moeilijke eter ben, voor de rest eet ik bijna alles.

Cactusje

nee je moet niet te veel weggooien. Een beetje bittere smaak mag er van mij wel aanblijven. Maar ik vindt bitter dan ook lekker.

😳 de schoolfotograaf die op mijn werk was.... wat een chagrijn en wat een hork!

• [verwijderd]

Blue tot deze post had ik nog nooit gehoord van nassen en van kledderige drel

Ysabella ben benieuwd ja! 😂 gelukkig hebben de kinderen het niet zo gemerkt. Maar tegen mij en mijn collega’s was hij niet oké. Helaas was deze knakker er vorig jaar ook en hebben we aangegeven dat we hem niet meer wilden zien. Toen was hij zo vervelend dat hij een collega aan het huilen heeft gemaakt. Nu moest ik de boel coördineren dus had ik met hem te maken. Mijn directeur heeft met zijn kantoor gebeld en de fotograaf zelf ook 3 keer... echt wat een gedoe.

Huggybird wat jammer! Een leuke fotograaf maakt volgens mij echt wel uit bij kinderen. Sinds ze een nieuwe fotograaf hebben zijn de foto's van mijn kinderen veel leuker!

Vorige week was mijn pakket verkeerd bezorgd. Nu stond bij ons een pakket voor de deur... van... jawel... waar ons pakket vorige week is gebracht.

Zó moeilijk, 2 huizen dicht bij elkaar met hetzelfde nunmer maar duidelijk een andere straat, zowel qua naam als qua zicht 😑

Toch6
              hier halen ze ons huis ook door de war me een huis van een andere straat ( overdwars van die van ons), we hebben altijd dezelfde bezorgers en toch krijgen ze het telkens weer voor elkaar. 🤦🏻‍♀️

Femkes mijn collega’s en ik hebben het natuurlijk zo leuk mogelijk gemaakt voor de kinderen... we hebben weer aangegeven dat we hem niet meer willen, nu hopen dat ze volgend jaar de aantekeningen bekijken... en wij gaan voor ze komen vragen wie we krijgen😉

Louelle81 gatver! Dit meen je niet!
              Jeetje, je zou toch door het beeldscherm willen springen en dat kind uit zijn armen trekken😵

Blue Hoe kon dit gebeuren!!?? En die ouders die het toelieten 😵😵😵