Dat man NOOIT wakker kan worden als ik niet thuis ben. Ik heb nachtdiest hij hoort al een halfuur uit bed te zijn maar nu bel ik m en neemt zn telefoon niet op.

• [verwijderd]

Hopsatee Rauw is het idd nog wel te eten maar gekookt ... ๐Ÿคฎ 1 van de vieste dingen ooit.

[verwijderd] Daarom vind ik het ook zo knap dat de kinderen van @Vulpen dat eten want ik las pasgeleden dat de kinderen het door de bittere smaak niet lekker vinden en veel volwassenen ook niet.

Witlofsalade zijn ze razend op hier. Gekookt hoeven ze het niet

Hopsatee

witlof hoort niet bitter te zijn. Dan is ie verkeerd klaargemaakt ๐Ÿ˜ฌ.

Snoeki dan is ie toch ook verkeerd gegroeid, zelfs rauw smaakt ie bitter.

• Snoeki hebben hierop gereageerd.

sjorsje

nee je moet het bittere stuk (het hart) eruit halen. De rest smaakt in mijn ogen echt niet bitter ๐Ÿ˜ƒ

Nee het hart moet eruit

• [verwijderd]

Inderdaad, het hart moet eruit!

Gekookte witlof of witlof uit de oven met ham en kaas is echt niet te nassen.
            Dan heb je zo'n kledderige drel op je bord die je met geen mogelijkheid door kan snijden. Vervolgens moet je er eeuwenlang op kauwen en is de smaak niet eens lekker๐Ÿ˜‚

Nee, doe mij maar rauwe witlofsalade met stukjes appel, mandarijn en kaas. Jummie, daar eet ik zo een hele bak van leeg.
            Wel zonder hart๐Ÿ˜…

Uit de oven met heel veel ham en kaas vind ik het nog wel te doen. Anders, in alle vormen klaargemaakt, vind ik witlof niet te eten. Mijn man vindt het wel lekker, ook rauw, en van jongs af aan probeer ik het de kinderen te laten eten, maar zonder succes.

Ik vind witlof heerlijk, zowel rauw als gekookt als uit de oven. Gewoon gekookt is zelfs mijn favoriet, lekker met aardappels. Ik ben ook dol op spruitjes, ook met aardappels, stoofperen en nootmuskaat, of uit de oven met fetakaas, noten en honing.

We maken witloof ook weleens klaar door te bakken en te karamelliseren en vervolgens wat sinaasappelschil eroverheen te raspen en sinaasappelsap erover uit te knijpen. Mmm.

Onze drie kinderen van 8, 5 en 2 lusten alletwee de groenten ook, in alle vormen ๐Ÿ˜

Ik vind witlof ook lekker, zowel rauw als warm. Maar als kind vond ik het vreselijk. Het lekkerste vind ik het als pastasaus. Dan bak ik chorizo (of een andere pittige worst) en dan de witlof in stukjes en een beetje kookroom. Dat gaat hier thuis goed op. De oudste eet het inmiddels ook, de kleintjes niet.
              Mijn dochter is wel verzot op spruitjes, die slaat ze zo achterover. Dat vond ik de eerste keer ook verbazingwekkend.

Femkes Alleen polio zit er niet bij in.

@Mamabeertje Ik heb enorme last gehad van mijn arm echt een week. Vriendin ook en die is er ook nog beroerd van geweest, net als jij ook pas een week erna.

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

Meca een week ๐Ÿ˜“
                T is nu wel minder maar voelt als een blauwe plek. Kan hem wel beter bewegen dan gisteren gelukkig