Blue
Haha! Mijn man doet dat ook wel eens, ooit eens wakker geworden met een broek van mij op z'n knieën🤣.

Ik heb net van 00.30 tot 02.00 kunnen slapen. 😱 Z maakte geen rare geluiden door ongemak, ik wist niet wat mij overkwam. 🙈😂

Dat je zo'n zere arm kan krijgen van een inenting. Snap wel dat die kleintjes de dag er na zo vaak jengelig zijn

Toch6 kinkhoest toch? Krijg je dan de hele dktp? Of alleen kinkhoest? Ik heb een jaar of 3 geleden tetanus prik gehaald, viel me ook vies tegen!

Toch6
      Ja, dat voelt niet fijn.

Ik ben de week erna ook nog een dag echt niet lekker geweest. Man dacht dat het misschien wel van die inenting kon komen. Ben benieuwd of er meerdere daar last van hebben gehad.

• Toch6 hebben hierop gereageerd.
        • [verwijderd]

Dat ik weer dankzij YouTube mijn Dyson heb weten te maken. Wieltjes liepen niet meer. Nergens te vinden of en hoe die eruit kunnen. Uiteindelijk een filmpje en ja hoor, helemaal schoon kunnen maken en hij rolt weer soepel. Zo fijn!

Femkes de cocktail

Mamabeertje echt heel fit voel ik me niet, moe, duizelig, futloos. Maar mn bloeddruk is ook telkens erg laag, voel me vaker zo dus geen idee of het nu mn bloeddruk is of van de inenting

Toch6
            Dat lijkt me meer last van je bloeddruk, al helpt dit niet mee natuurlijk. Ik was toen echt een beetje grieperig.
            Kan natuurlijk toeval zijn, maar ik ben eigenlijk niet vaak ziek.

• Toch6 hebben hierop gereageerd.
              • [verwijderd]

Snoeki zoek op Dyson V6 wheels. Engelstalig filmpje. Maar eigenlijk moet je een hele kleine schroevendraaier hebben en een smalle nijptang. En goede lichtbron erop bv zaklamp van je telefoon. Dan snap je hoe hij eruit moet. Eruit wippen met schroevendraaier en de as eruit trekken met de nijptang. Succes!

Na het eten gaan man en dochter (2,5 jaar) nog even de auto wassen. De buurvrouw komt eraan, vraagt of dochter mee wil soep eten, dochter zegt tegen man 'jij hier blijven' en loopt zo mee. Ze heeft na het avondeten (dik bord broccoli, aardappelen en stukje vlees) dus ook nog een flinke bak soep naar binnen gewerkt 😂

Arm kind krijgt gewoon te kort te eten🤣.

Ik heb vandaag geslapen van 8 tot 14u en van 18 tot 19.15 dit woord en lange nacht 😅 (nachtdienst)

Mijn kinderen hebben met de lunch met smaak elk een portie gekookte witlof gegeten.

Nou ja, eigenlijk snap ik dat ook wel, vind dat zelf een van de lekkerste dingen ever 🙃

Ik heb me er over verbaasd dat mijn hond de broodkorsten van mijn dochter niet heeft opgegeten toen er niemand thuis was. Het bord met de korsten stond nog wel op de bank! Ze had er dus amper moeite voor hoeven doen om ze te pakken. En het is nog wel een Labrador, die staan bekend om hun vreet gedrag.
                (het verbaasde me dan weer niet dat het bord met korsten op de bank stond en niet opgeruimd was...helaas🙄)

Vulpen oh echt? Ik vind Witlof (gekookt) echt ZO vies! Mijn kinderen lusten het ook niet denk ik, want ik maak dat nooit haha. Rauw lust ik het wel.

Verder ben ik dus een makkelijke eter maar Witlof...niet te doen 😂