Huggybird Miek89 wat naar zeg! Jij kan er niets aan doen en jullie zoon al helemaal niet.... is dat niet uit te leggen? (Aan de mensen die niet komen bedoel ik dan)
Miek89 [verwijderd] Huggybird nee het voelt ook als een trap extra erbij. Het valt helaas niet uit te leggen. Te bekrompen en de meeste familie leden door geloof helaas. En ze begrijpen ook niet dat we nog in één huis wonen. Terwijl ik dit juist bewust doe omdat 't het voor de oudste momenteel de beste oplossing is qua verwerking en voor de rust.
[verwijderd] Miek89 Wat erg zeg! JuΓst nu je hun steun extra nodig hebt! π₯ Je doet het echt heel goed, dat je de thuissituatie zo veel mogelijk hetzelfde wil houden om rust te creΓ«ren voor je kinderen... 't is allemaal al turbulent genoeg voor ze.
Miek89 [verwijderd] Liekje81 [verwijderd] Tantetil Cactusje Madeliefje06 is ook zo, normaal gesproken kan ik het ook wel goed relativeren hoor. Maar ben nu ongesteld en dan heb ik mijn emoties niet goed onder controle π dus dan raakt het me meer. Dit is voor nu gewoon de beste oplossing. Als het allemaal achter de rug is ga ik eens goed nadenken hoe ik mijn leven in wil vullen π
Liekje81 @Miek89 Wat erg dat familie je juist nu niet steunt! Echt sneu voor je zoon ook, dat valt toch ook gewoon niet uit te leggen? Sterkte!
Huggybird Miek89 wauw..... je doet dit echt zo goed voor de kinderen! Dat mag je nooit vergeten hoor! Helaas leer je in moeilijke tijden de mensen kennen die er echt altijd voor je zullen zijn en daarbij ook de mensen die er niet zijn..... sterkte... ik hoop dat je zus toch komt, al is het Alleen voor je zoon.
Miek89 Huggybird Rietjesbeker wat lief dank je wel! Zus komt echt niet. Die is nogal halsstarrig om het zo maar te noemen π Ach we maken er een leuke dag van. Kinderfeestje ook in die week dus het zal vast wel goed komen π
Rietjesbeker @Miek89, je doet het super als mama. En de familie, wat ik daarvan vind laat ik maar even in het midden.
Pimpelmeesje Miek89 misschien een idee om dan de verjaardag "uit" te vieren? Geen idee of dat haalbaar is en werkt met jouw kinderen, maar dan is t mss toch een beetje extra?
Huggybird Miek89 πͺ zo is het, maak er een extra leuk feestje van met de mensen die wel komenππ
Miek89 Pimpelmeesje ook een leuk idee ja! Hou ik in gedachten ππ» Huggybird Tantetil inderdaad, en met de jaren komen er heus wel weer meer mensen bij π
Rietjesbeker Dat als mijn man zegt 'zal ik even thee zetten?' hij kennelijk bedoeld 'zal ik de waterkoker even aan duwen en doe jij dan de rest terwijl ik nog even de schuur in duik?'
Jute Dat er toiletpapier met een bloemengeur bestaat. Nog nooit gezien in de winkel maar het hangt hier wel op mijn toilet. Waarom zou iemand toiletpapier met een laf bloemengeurtje willen?
Diro Dat mijn zoon nog steeds hetzelfde filmpje kijkt terwijl ik intussen naar de wc ben geweest en de boodschappen heb opgeruimd. Normaal presteert hij het om in die tijd 60 filmpjes aan te klikken en uiteindelijk met de tablet bij me te komen omdat hij de reclame niet kan wegswipen...