Miek89 Tantetil nee ik eigenlijk ook niet. Er komen al zo weinig mensen sinds zijn vader trans.gender is. Ik ga er maar een nachtje over slapen voor ik antwoord geef🤐
Ysabella Miek89 jij kan er toch niks aan doen dat de vader van je kinderen transgender is?😣 En buiten dat zou het niets uit moeten maken.
[verwijderd] Miek89 Hûh? Hoe kan dat nou? Jij kan er toch ook niks aan doen? Het overkomt jou net zo goed! En ook familie? Wat erg! 😥
Miek89 Ysabella nee vind ik ook. Voor mij maakt het niet uit, maar vind het voor zoon vooral heel sneu. Er is al zoveel veranderd en dan komen er ook nog eens minder mensen. En dat krijg ik hem heel moeilijk uitgelegd.
Huggybird Miek89 wat naar zeg! Jij kan er niets aan doen en jullie zoon al helemaal niet.... is dat niet uit te leggen? (Aan de mensen die niet komen bedoel ik dan)
Miek89 [verwijderd] Huggybird nee het voelt ook als een trap extra erbij. Het valt helaas niet uit te leggen. Te bekrompen en de meeste familie leden door geloof helaas. En ze begrijpen ook niet dat we nog in één huis wonen. Terwijl ik dit juist bewust doe omdat 't het voor de oudste momenteel de beste oplossing is qua verwerking en voor de rust.
[verwijderd] Miek89 Wat erg zeg! Juíst nu je hun steun extra nodig hebt! 😥 Je doet het echt heel goed, dat je de thuissituatie zo veel mogelijk hetzelfde wil houden om rust te creëren voor je kinderen... 't is allemaal al turbulent genoeg voor ze.
Miek89 [verwijderd] Liekje81 [verwijderd] Tantetil Cactusje Madeliefje06 is ook zo, normaal gesproken kan ik het ook wel goed relativeren hoor. Maar ben nu ongesteld en dan heb ik mijn emoties niet goed onder controle 😏 dus dan raakt het me meer. Dit is voor nu gewoon de beste oplossing. Als het allemaal achter de rug is ga ik eens goed nadenken hoe ik mijn leven in wil vullen 😊
Liekje81 @Miek89 Wat erg dat familie je juist nu niet steunt! Echt sneu voor je zoon ook, dat valt toch ook gewoon niet uit te leggen? Sterkte!