[verwijderd] Over mijn man die twee enveloppen met 100 euro heeft weggegooid. Hij dacht dat ik ze uit de auto had gehaald en in mijn portemonnee had gestopt. Hoe dan??? Ik kan sinds maandag niet lopen en ben ongeveer vastgekleefd aan de bank. Dat wordt vanavond de vuilnis uitpluizen π€¦ββοΈ
[verwijderd] Het geld is terecht! Helemaal onderin de container onder de net geleegde kattenbak met een laagje jus. Het ligt nu op de kachel te drogen na een flinke wasbeurt π
[verwijderd] Dat ik the Christmas Chronicles echt heel erg leuk vind π Ik hou helemaal niet van kerstfilms, maar ik had dochter beloofd deze mee te kijken en ben blij dat ik het toch gedaan heb. En dat mijn vriend hetzelfde heet als een van de elfen maakte het nog grappiger. π€£
Marshmallow Een collega die volgens mij niet zo slim is... Lang verhaal om het uit te leggen, maar soms denk ik echt dat sommige mensen niet kunnen nadenken, maar denken dat ze dat wel doen π
Toch6 Hoeveel korstjes de jongste nog heeft op zn hoofd van de waterpokken. Ik wist dat hij er veel had maar zΓ³ veel....
Hopsatee Dat tot laat stappen me nog best goed af ging vannacht (ik had verwacht dat ik in slaap zou vallen haha) en dat ik vandaag best prima de dag door ben gekomen. Ben ik toch niet zo oud als ik dacht!
[verwijderd] Dat er nergens zwembandjes te koop zijn. Overal horen we: βDie hebben we alleen in het zomerseizoen.β ja, want in de winter kun je niet zwemmen natuurlijk. Stom van me π€¦πΌββοΈ
[verwijderd] [verwijderd] wat stom zeg, gelukkig zijn ze online nog wel te koop. (Al had je daar vandaag dan niets aan.π)
Hooyo-shimbir Vandaag... Dochter stept voor mij uit, raapt iets op. Ik schreeuwen "laat liggen, dat is vies iets van de grond......Oh t is geld..π.." heeft ze een briefje van β¬20 gevonden! Een wereldbedrag voor een bijna 10 jarige π en aangezien we niemand zagen zoeken mocht ze het lekker houden en kan ze er wat leuks mee gaan kopen.
Pimpelmeesje Hooyo-shimbir doet me denken aan die mop van jantje en zn oma π wat leuk voor je dochter!
[verwijderd] De hoeveelheid glas nÑÑst de glasbak. Is mikken zo moeilijk? En als het dan toch per ongeluk op de grond belandt, ruim het op! En wat niet past, neem je mee terug naar huis! Ok, t is meer frustratie dan verbazing π
Mamabeertje [verwijderd] Nou hier hebben ze nu een plaat ervoor gedaan. Waarschijnlijk ivm vuurwerk. Maar echt de halve slijterij staat nu naast de glasbak.
[verwijderd] Mamabeertje zo aso van mensen. Neem het gewoon weer mee naar huis en breng het later weg..