[verwijderd] Dat mijn dochter zo verwarrend kan zijn. We zitten aan tafel te eten, ze zegt: "Poep, potje." Dus mijn man zegt: "Okรฉ, kom maar." Zegt ze: "Nee, eten!" En van wat ik begrijp is dit nog maar het begin van deze fase... ๐ค
Ffion [verwijderd] Heel onbeschoft inderdaad om zomaar in je tas te gaan graaien. Maar jou de boodschappen aan laten geven voor de steekproef is natuurlijk niet de bedoeling, dan zou je in theorie de producten die je wel gescand hebt aan kunnen geven en de niet gescande artikelen in je tas laten zitten ๐.
[verwijderd] Ffion klopt. Maar dan had ze gerust mee mogen kijken. Ga alleen niet ongevraagd in mijn tas zitten graaien ๐
Pimpelmeesje Ik verbaas me over hoeveel dingen mij nog verbazen en hoe bewust ik me er van geworden ben door dit topic (of eigenlijk al door het eerdere topic) En ik verbaas me nu weer dat ik na de laatste cryo cyclus strak na 28 dagen ongesteld werd, en nu op dag 47 zit zonder. Nou ja scheelt wel gedoe.
[verwijderd] Ik heb me erover verbaast dat mijn gezin en vrienden zonder mopperen de foute kersttrui vanmorgen aantrokken die ik ze kado heb gedaan en de hele dag hebben aangehouden.
[verwijderd] Ik verbaas me erover dat de wekker ging en dat ik toch echt uit bed moet om te gaan werken.
Ffion Ik verbaas me er vanochtend weer eens over hoe vermoeiend en bloed-onder-de-nagels-vandaan-halend mijn dochter is zonder medicatie. Dat ik haar in de afgelopen 1,5 jaar, waarin haar gedrag in rap tempo is verslechterd, nog nooit uit het raam gekieperd heb (bij wijze van hรจ natuurlijk!) mag ook een wonder heten.
Mary Ik verbaas mij dat er mensen pissig zijn dat onze huisartsenpraktijk met kerst gesloten was. (Uiteraard was de hap gewoon open).
[verwijderd] Over mijn man die twee enveloppen met 100 euro heeft weggegooid. Hij dacht dat ik ze uit de auto had gehaald en in mijn portemonnee had gestopt. Hoe dan??? Ik kan sinds maandag niet lopen en ben ongeveer vastgekleefd aan de bank. Dat wordt vanavond de vuilnis uitpluizen ๐คฆโโ๏ธ
[verwijderd] Het geld is terecht! Helemaal onderin de container onder de net geleegde kattenbak met een laagje jus. Het ligt nu op de kachel te drogen na een flinke wasbeurt ๐
[verwijderd] Dat ik the Christmas Chronicles echt heel erg leuk vind ๐ Ik hou helemaal niet van kerstfilms, maar ik had dochter beloofd deze mee te kijken en ben blij dat ik het toch gedaan heb. En dat mijn vriend hetzelfde heet als een van de elfen maakte het nog grappiger. ๐คฃ
Marshmallow Een collega die volgens mij niet zo slim is... Lang verhaal om het uit te leggen, maar soms denk ik echt dat sommige mensen niet kunnen nadenken, maar denken dat ze dat wel doen ๐
Toch6 Hoeveel korstjes de jongste nog heeft op zn hoofd van de waterpokken. Ik wist dat hij er veel had maar zรณ veel....
Hopsatee Dat tot laat stappen me nog best goed af ging vannacht (ik had verwacht dat ik in slaap zou vallen haha) en dat ik vandaag best prima de dag door ben gekomen. Ben ik toch niet zo oud als ik dacht!
[verwijderd] Dat er nergens zwembandjes te koop zijn. Overal horen we: โDie hebben we alleen in het zomerseizoen.โ ja, want in de winter kun je niet zwemmen natuurlijk. Stom van me ๐คฆ๐ผโโ๏ธ
[verwijderd] [verwijderd] wat stom zeg, gelukkig zijn ze online nog wel te koop. (Al had je daar vandaag dan niets aan.๐)