[verwijderd]
- Bijgewerkt
[verwijderd] en ik haat domme mensen.
Leuke openingszin ook
[verwijderd] en ik haat domme mensen.
Leuke openingszin ook
[verwijderd] Ehh ook hallo
[verwijderd] ehm ok... wat een vreemde gast.
[verwijderd]
Lumihiutale
Robije
Ik stond ook echt even met mijn mond vol tanden. Heb gereageerd met: hoi, ik niet.
[verwijderd] eeeeeh.... Huh? Ik zou met mijn bek vol tanden staan bij zo'n begroeting
[verwijderd] waarschijnlijk zou ik pas 30 minuten later allerlei gevatte antwoorden kunnen bedenken en op dat moment niet verder komen dan:β uhhh.......β.
[verwijderd] Rietjesbeker Ik was ook even in shock hoor.. heeft ook nog even geduurd voordat ik dat kon loslaten. Inderdaad nog bezig geweest met wat ik had moeten antwoorden, was echt zΓ³ raar!
[verwijderd] Ik vind je antwoord wel stoer eigenlijk haha.
Over die stomme eikel die uit de boom kwam vallen en ongeveer 4 cm onder mijn sleutelbeen terecht kwam!! AUW dat deed pijn!!!! heb nu een blauwe plek.
Eigenlijk is het een wonder dat een van ons drieΓ«n nu pas geraakt is, we staan al 4 weken onder die eik met de caravan daar verbaas ik me dan ook wel weer over
Dat ik ben gebeten door een sprinkhaan. Ik wist niet dat dat kon.
Sneeuwvlok bijten die?!?!?!
Sneeuwvlok getverdemme bijten ze??
Dat mensen hun honden meenemen op vakantie. Ze in een huisje proppen en dan de hele dag weggaan. En wij zitten de hele tijd al in het geblaf! Ik word er helemaal gek van!
Sneeuwvlok jeiks, ik wist dat niet. Krijg er gewoon een koude rilling van.
Sneeuwvlok ieuw!! Dat wist ik ook niet!! Zat ie klem ofzo?
Puzzelstukje hier laten ze hun hondje achter in de caravan en gaan zelf de halve dag fietsen, beestje jankt aan een stuk door, echt zielig voor het beestje en inmiddels heel irritant voor ons...
super irritant! Ik vind het echt niet kunnen.
Sneeuwvlok Lekker dan, er zit er hier weer ergens een in huis, het laatst gesignaleerd op de slaapkamer van m'n dochter Hoop dat je er niet te veel last van hebt!