• [verwijderd]

• Bijgewerkt

[verwijderd] en ik haat domme mensen.

Leuke openingszin ook 😳

• [verwijderd]

[verwijderd] waarschijnlijk zou ik pas 30 minuten later allerlei gevatte antwoorden kunnen bedenken en op dat moment niet verder komen dan:’ uhhh.......’.

• [verwijderd]

[verwijderd] Rietjesbeker Ik was ook even in shock hoor.. heeft ook nog even geduurd voordat ik dat kon loslaten. Inderdaad nog bezig geweest met wat ik had moeten antwoorden, was echt zΓ³ raar!

Over die stomme eikel die uit de boom kwam vallen en ongeveer 4 cm onder mijn sleutelbeen terecht kwam!! AUW dat deed pijn!!!!🀬 heb nu een blauwe plek.
      Eigenlijk is het een wonder dat een van ons drieΓ«n nu pas geraakt is, we staan al 4 weken onder die eik met de caravanπŸ˜‚ daar verbaas ik me dan ook wel weer over😁

Dat mensen hun honden meenemen op vakantie. Ze in een huisje proppen en dan de hele dag weggaan. En wij zitten de hele tijd al in het geblaf! Ik word er helemaal gek van!

Huggybird
        Tantetil
        Blijkbaar! Ik voelde een steek en toen mepte ik en zat hij op mijn hand.
        Ik had ook echt een mini gaatje met een drupje bloed, daarom gegoogeld of ze kunnen bijten/steken en toen las ik dat die krengen kunnen bijten 😱

Sneeuwvlok jeiks, ik wist dat niet. Krijg er gewoon een koude rilling van.

Puzzelstukje hier laten ze hun hondje achter in de caravan en gaan zelf de halve dag fietsen, beestje jankt aan een stuk door, echt zielig voor het beestje en inmiddels heel irritant voor ons...

Sneeuwvlok Lekker dan, er zit er hier weer ergens een in huis, het laatst gesignaleerd op de slaapkamer van m'n dochter 😬 Hoop dat je er niet te veel last van hebt!