Schuurpapier Huggybird Nou hij had die keuze niet haha. Maar hij had zijn ontbijt nog niet gehad, dus heb hem met zijn papfles op de bank gezet in zijn ondergoed, en daarna kon ik hem zo aankleden ๐๐๐ผ
Robije Schuurpapier Hier bij de tweede ook zo hoor. En nog steeds, ze is bijna 5. Oudste vond alles wel prima.
Liekje81 Puzzelstukje ja dat was met zindelijk worden idd ook zo! Wel wat later dan die van jou de nachten ook. Met ruim 3,5. Maar dat gaat dan gewoon meteen goed. Ik heb tijdenlang reservekleding mee genomen voor jan doedel ๐คฃ
Robije Schuurpapier oh jij hebt dubbel pret ๐คฃ. Oudste is niet zo moeilijk. De jongste maakt dat dubbel en dwars goed.. โIk bepaal wat ik bepaalโ of โik mag ook best wat bepalen jaโ zijn veel gesproken zinnen van haar.
Huggybird [verwijderd] zodra ik 1 oog open heb moet ik eten๐ anders ben ik snel niet te genieten...
[verwijderd] [verwijderd] Lumihiutale Robije Ik stond ook echt even met mijn mond vol tanden. Heb gereageerd met: hoi, ik niet.
[verwijderd] [verwijderd] waarschijnlijk zou ik pas 30 minuten later allerlei gevatte antwoorden kunnen bedenken en op dat moment niet verder komen dan:โ uhhh.......โ.
[verwijderd] [verwijderd] Rietjesbeker Ik was ook even in shock hoor.. heeft ook nog even geduurd voordat ik dat kon loslaten. Inderdaad nog bezig geweest met wat ik had moeten antwoorden, was echt zรณ raar!