[verwijderd] Nee, niet bepaald. Mijn man geeft aan dat hij ruimte wilt, is bijna dagelijks de avonden weg en doet geheimzinnig over zijn bestemmingen of het zijn de meest onlogische (op onze trouwdag vorige week is hij naar een leegstaand pand gaan kijken 70 km verderop terwijl ik dus alleen thuis zat). Maar als ik dan een avondje op de bank zit bij de buurvrouw krijg ik 15 appjes. Verder neemt hij vrijwel geen initiatief tot fysieke interactie, geen knuffel, aanraking, kus oid. Voel me gewoon heel eenzaam op het moment.
Waar heb jij je over verbaasd vandaag? ๐
[verwijderd]
Elena22 wat ontzettend naar zeg! Heb je een vermoeden wat hij aan het doen is? Hij wil ruimte, maar wat wil jij? Is daar ook ruimte voor om over te praten?
[verwijderd] Nee geen idee wat hij aan het doen is. In het begin heb ik nog zijn browsergeschiedenis door gespit maar toen hij daarachter kwam heeft hij alles verwijderd en overal de wachtwoorden van veranderd. Hij geeft aan dat we meer broer en zus zijn en als ik dan voorstellen door voor relatietherapie oid wordt dat afgewezen. Als ik aangeef dat ruimte voor hem ook ruimte voor ons moet zijn dan wordt dat eigenlijk genegeerd. Zo had ik vorige week gezet als je weg had gewild had mij meegenomen, had oppas oid geregeld maar dat wordt allemaal niet gedaan. Ik snap wel wat hij bedoelt hoor, we hebben bijna 9 jaar een kind in ons bed gehad maar sinds kort slaapt de jongste in zijn eigen bed en hij gaat binnenkort naar school. Juist nu krijgen we als ouders/stel meer vrijheid en eigenlijk is hij bereid de handdoek in de ring te gooien (hij wilt alleen niet scheiden omdat we nog wat schulden aan het betalen zijn). Ik weet niet zo goed wat ik wil. Ik wil weg uit deze situatie maar ik wil ook gewoon vastgehouden worden, begeerd worden. Een knuffel te krijgen als ik een lange dag heb gehad, dat soort dingen. Ik ben best bereid er nog moeite in te steken maar het moet wel van twee kanten komen. We gaan morgen op vakantie, hopelijk helpt dat ook. Even weg uit de sleur etc.
[verwijderd]
Elena22 wil je specifiek door hem worden vastgehouden en begeerd of dat er iemand is die je vast houdt en om je geeft? Hij is echt heel raar bezig en ik ben zelf niet snel wantrouwig, maar naar aanleiding van jouw verhaal krijg ik wel het gevoel dat hij wat verbergt? Ik vind het wel erg verdrietig om te lezen dat op dit moment alleen jullie schulden jullie samen houdt. In ieder geval vanuit hem gezien. Je verdient zoveel meer en jullie zijn al zo lang aan het struggelen. Ik hoop dat deze vakantie gaat helpen. Toch denk ik dat je voor jezelf moet gaan bepalen wat je grens is en jezelf niet wegcijfert voor iemand die niet wil investeren.
Ik heb me verbaasd over ons overstroomde dorp. Op de stoep stond je al tot je enkels in het water, straat en stoep waren niet meer te zien, overal stonden auto's stil, sommige mensen hadden water in huis.
Verbaasd over het feit dat ex tegenover dochter gedreigd heeft terug te gaan naar Tunesiรซ.. hoewel, het verbaast me niet eens echt. Maar ze heeft hem eens goed de waarheid verteld en ik ben zo trots op haar nu! โก Ze was echt zichtbaar opgelucht daarna..
Wat een verdrietige situatie @Elena22 Sterkte ermee!
Schuurpapier Nou zeg! Wat goed dat ze haar hart heeft gelucht. Wat heeft ze gezegd?
[verwijderd]
Schuurpapier wat heeft ze hem verteld? En pff, wat een eikel zeg
Hij had gister met haar afgesproken dat hij haar vandaag naar bed zou brengen. Toen het zover was, moest ze heel hard huilen omdat ze wilde dat ik het deed. Maar hij wilde haar ook niet zomaar haar zin geven omdat ze daar toch ook aan zal moeten wennen (als ik niet thuis ben gaat het best prima hoor, maar als ik er ben verkiest ze mij altijd boven hem). Uiteindelijk waren ze allebei over de zeik.
Ze heeft tegen hem gezegd dat het haar het beste lijkt dat wij gaan verhuizen, dat ze geregeld bang voor hem is en dat ze zich niet prettig voelt bij hem. Auw... maar je oogst wat je zaait.
[verwijderd]
Schuurpapier verdrietig dat dit realiteit is, maar wat sterk van haar dat ze hem dit verteld heeft ondanks dat ze soms bang voor hem is! Ik denk dat ze dat kon zeggen omdat jij er bent , ze weet dat jij achter haar staat no matter what.
Ik hoop dat dit hem aan het denken zet.. dat zijn woorden kracht hebben en groot effect hebben op zijn kinderen. Dreigen om terug te gaan omdat S niet doet wat hij wil. Sjonge, wie doet dat nou! lul
[verwijderd] Ja wat mij betreft gaat ie hoor, doei! S. is een heel sterke persoonlijkheid, die het met wat steun wel te boven komt, ook al heeft ze momenteel echt haar onhandelbare momenten. Maar da's logisch gezien de situatie. Wel bizar dat dit allemaal uit een meisje van 5 komt vind ik. Ze kan zich zรณ goed uiten, echt fijn!
@Schuurpapier dat maakt je trots en verdrietig tegelijk Maar sterke dochter heb je! (En jij zelf ook!)
Hopsatee Ja ik moest echt ff slikken, maar ze was zo blij! Ze zei: 'mama, ik voel me ineens zo licht, ik kan het gewoon niet uitleggen! En ondanks dat ik het heel spannend vond, heb ik het tรณch gezegd!!'
Robije Ja het hield maar niet op, regen, onweer, hagel. Er is hier een molen waar je ook kunt lunchen en er zit een winkeltje bij, het water is daar door het dak naar binnen gekomen. De gasten hebben geholpen alles aan de kant zetten zodat het meubilair niet zou beschadigen. De brandweer heeft uiteindelijk water weggepompt.
Schuurpapier Aah wat sneu voor haar
Tantetil Nee het was een bedrijfspand waar 2 van zijn collega's een onderneming in gaan vestigen de komende tijd. Het pand staat alleen nog leeg en die collega's waren er ook niet vorige week. Ik ben woedend geworden. Echt mijn bloed kookte maar op het moment maakt het niks uit voor hem of ik kwaad ben of stil ben.