Schuurpapier ik denk dat dat juist heel goed is, voor haar vooral maar ook voor hem. Zo leert je dochter nog beter voor zichzelf opkomen (al super hoe ze het heeft aangepakt!) en zo kan haar vader misschien gaan inzien dat hij niemand anders de schuld kan geven.
Ik heb me erover verbaasd dat er blijkbaar al bijna 4 jaar een facebook-profiel bestond met mijn voor- en achternaam รฉn een foto van mij, die ik zelf niet heb gemaakt. De foto heb ik niet eens in bezit en er kunnen maar 2 mensen zijn die het profiel hebben aangemaakt.
Maar ik heb het gerapporteerd en het is gelukkig meteen verwijderd.
En nog een verbazing; onze oude buurman (midden 80 denk ik) is deze week al 2x 's nachts buiten gaan lopen, met zijn hond. De eerste keer wel drie keer binnen een uur.
Hij begint verward te raken en dat gespook is geen goed teken. We hebben het nummer van zijn dochter gekregen voor wanneer het weer gebeurd en we vragen ons allemaal af hoe lang hij nog zelfstandig zal kunnen wonen.
Zo sneu voor hem, maar we kunnen nu nog even niet meer doen dan het in de gaten houden en zijn dochter bellen als het weer gebeurd.