Toch6 uuuh wat spoken die matrozen samen uit?
Waar heb jij je over verbaasd vandaag? π
Pimpelmeesje nou gezien matroos 1 laaiend was en matroos 2 een stomkop is denk ik dat het vooral door matroos 2 is. Maar die weet uiteraard van niks
gelukkig kunnen we die zo weg sturen aangezien hij via een of ander traject "hopeloze jongerengevallen" hier is. Deze voelt echt hopeloos. Niks van te maken als hij zo blijft
De baby heeft in totaal bijna 5 uur geslapen op de crèche
[verwijderd]
Dat de fysiotherapie zoveel emoties los kan maken. Ik ging er vanuit dat ik bepaalde technieken zou gaan leren, maar in plaats daarvan ben ik al de hele avond aan het huilen omdat er zoveel spanning in mijn lichaam is vrijgekomen vanmiddag.
[verwijderd]
[verwijderd] Hopelijk is dat uiteindelijk heel fijn en zorgt het er voor dat die spanning weg blijft! Ik lag vooral te huilen op de bank omdat het pijn deed
[verwijderd]
[verwijderd] blijvend zal het niet zijn, daarvoor loop ik er al te lang mee. Maar hopelijk voldoende om uit die spiraal te komen en leren hoe ik er weer uitkom als het nodig is in de toekomst.
Wat voor ongeloofelijke l*l mijn man is, die niet weet wat hij wilt.
Dat is ontroerd ben omdat zoon klaar is met kleuterklas. Op 1 of andere manier vind ik dit emotioneler dan toen hij naar school ging hahah.
[verwijderd]
Louelle81 dat heb ik ook.
Volgend jaar groep 3. Ik hoop zo dat ze goed tot haar recht komt daar. Uitgedaagd wordt en gestimuleerd. Mijn dochter heeft in de kleuterklas goed leren spelen. En dat vind ik erg belangrijk. Maar verder... geen idee wat ze daar gedaan heeft..
[verwijderd] Hier ook gr 3. Zoon heeft 2,5 jaar gekleuterd en we zijn er echt echt echt klaar mee. Ook hier wordt uitdaging en verbreding belangrijk voor zoon, aangezien hij cognitief gr 3 al voorbij is. Ik hoop met heel mn hart dat het gaat lukken. Ik heb van de week kennis gemaakt met zijn nieuwe juf en heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen.
[verwijderd]
Vulpen dat was dan een duur slaapje
[verwijderd] Aan de oudste hadden ze werk voor 2
Dochter bij gymles van het klimrek afgevallen van boven naar beneden. Loopt mank heeft veel pijn en is nu boos op mij omdat ik vraag hoe en wat er gebeurd is
[verwijderd]
Elena22 gaat het nog steeds niet lekker tussen jullie?
[verwijderd] Nee, niet bepaald. Mijn man geeft aan dat hij ruimte wilt, is bijna dagelijks de avonden weg en doet geheimzinnig over zijn bestemmingen of het zijn de meest onlogische (op onze trouwdag vorige week is hij naar een leegstaand pand gaan kijken 70 km verderop terwijl ik dus alleen thuis zat). Maar als ik dan een avondje op de bank zit bij de buurvrouw krijg ik 15 appjes. Verder neemt hij vrijwel geen initiatief tot fysieke interactie, geen knuffel, aanraking, kus oid. Voel me gewoon heel eenzaam op het moment.
[verwijderd]
Elena22 wat ontzettend naar zeg! Heb je een vermoeden wat hij aan het doen is? Hij wil ruimte, maar wat wil jij? Is daar ook ruimte voor om over te praten?
[verwijderd] Nee geen idee wat hij aan het doen is. In het begin heb ik nog zijn browsergeschiedenis door gespit maar toen hij daarachter kwam heeft hij alles verwijderd en overal de wachtwoorden van veranderd. Hij geeft aan dat we meer broer en zus zijn en als ik dan voorstellen door voor relatietherapie oid wordt dat afgewezen. Als ik aangeef dat ruimte voor hem ook ruimte voor ons moet zijn dan wordt dat eigenlijk genegeerd. Zo had ik vorige week gezet als je weg had gewild had mij meegenomen, had oppas oid geregeld maar dat wordt allemaal niet gedaan. Ik snap wel wat hij bedoelt hoor, we hebben bijna 9 jaar een kind in ons bed gehad maar sinds kort slaapt de jongste in zijn eigen bed en hij gaat binnenkort naar school. Juist nu krijgen we als ouders/stel meer vrijheid en eigenlijk is hij bereid de handdoek in de ring te gooien (hij wilt alleen niet scheiden omdat we nog wat schulden aan het betalen zijn). Ik weet niet zo goed wat ik wil. Ik wil weg uit deze situatie maar ik wil ook gewoon vastgehouden worden, begeerd worden. Een knuffel te krijgen als ik een lange dag heb gehad, dat soort dingen. Ik ben best bereid er nog moeite in te steken maar het moet wel van twee kanten komen. We gaan morgen op vakantie, hopelijk helpt dat ook. Even weg uit de sleur etc.
[verwijderd]
Elena22 wil je specifiek door hem worden vastgehouden en begeerd of dat er iemand is die je vast houdt en om je geeft? Hij is echt heel raar bezig en ik ben zelf niet snel wantrouwig, maar naar aanleiding van jouw verhaal krijg ik wel het gevoel dat hij wat verbergt? Ik vind het wel erg verdrietig om te lezen dat op dit moment alleen jullie schulden jullie samen houdt. In ieder geval vanuit hem gezien. Je verdient zoveel meer en jullie zijn al zo lang aan het struggelen. Ik hoop dat deze vakantie gaat helpen. Toch denk ik dat je voor jezelf moet gaan bepalen wat je grens is en jezelf niet wegcijfert voor iemand die niet wil investeren.
Ik heb me verbaasd over ons overstroomde dorp. Op de stoep stond je al tot je enkels in het water, straat en stoep waren niet meer te zien, overal stonden auto's stil, sommige mensen hadden water in huis.