[verwijderd] Nee geen idee wat hij aan het doen is. In het begin heb ik nog zijn browsergeschiedenis door gespit maar toen hij daarachter kwam heeft hij alles verwijderd en overal de wachtwoorden van veranderd. Hij geeft aan dat we meer broer en zus zijn en als ik dan voorstellen door voor relatietherapie oid wordt dat afgewezen. Als ik aangeef dat ruimte voor hem ook ruimte voor ons moet zijn dan wordt dat eigenlijk genegeerd. Zo had ik vorige week gezet als je weg had gewild had mij meegenomen, had oppas oid geregeld maar dat wordt allemaal niet gedaan. Ik snap wel wat hij bedoelt hoor, we hebben bijna 9 jaar een kind in ons bed gehad maar sinds kort slaapt de jongste in zijn eigen bed en hij gaat binnenkort naar school. Juist nu krijgen we als ouders/stel meer vrijheid en eigenlijk is hij bereid de handdoek in de ring te gooien (hij wilt alleen niet scheiden omdat we nog wat schulden aan het betalen zijn). Ik weet niet zo goed wat ik wil. Ik wil weg uit deze situatie maar ik wil ook gewoon vastgehouden worden, begeerd worden. Een knuffel te krijgen als ik een lange dag heb gehad, dat soort dingen. Ik ben best bereid er nog moeite in te steken maar het moet wel van twee kanten komen. We gaan morgen op vakantie, hopelijk helpt dat ook. Even weg uit de sleur etc.