[verwijderd]

Meer medicatie betekend gelukkig niet minder eetlust.
Wat je kan doen als zijn hoofd het aankan en jullie ook, hem een dag of allebei de dagen in het weekend niets geven, dan kan hij bij eten. Methylfenidaat is geen spiegel medicijn, dus je kan hem gewoon over laten slaan.

Wat krijgt hij op een dag? Mijn zoon eet s ochtends goed , volle bak yoghurt met wat suiker en wat pure hagel. En s Avonds zijn de media ook uitgewerkt en kan ik van de dingen die hij eet ( autisme kickt hier in) hem aardig wat geven en evt nog extra toetje.

Misschien is het voor jullie een idee om als hij meerdere doseringen krijgt de laatste te laten vervallen op sommige dagen?

Dat er een vader is bij zwemles die letterlijk elke week weer fotoโ€™s en filmpjes maakt van zijn zoon. Kom op hoor, ook ik vind mijn kind echt geweldig (ook al bakt bakt hij er soms niets van), maar na 3 fotoโ€™s en 2 filmpjes heb ik het echt wel gezien.....

[verwijderd] wat misschien ook nog een mogelijkheid is is het een beetje uit laten werken. Ontbijten voor ritalin en dan zo mikken dat het rond lunchtijd begint uit te werken en dan eten. Pilletje erna. Maar dan zit je voor etenstijd wel met die terugslag.

Dat bij onze zwemles zulke gruwelijk fanatieke en prestatiegerichte ouders zitten, die zodra de kinderen het bad uitkomen meteen beginnen met roepen waarom ze nog niet het volgende kleurtje hebben gekregen. Er zijn meerdere ouders die tijdens het hele afdrogen en aankleden blijven mopperen op hun kind, dat het niet goed zijn best doet en dat het niet goed gaat, op een zo vervelende neerbuigende manier dat ik op mijn tong moet bijten om er niks van te zeggen.... terwijl ons groepje pas eind september begonnen is, dus we zijn er sowieso nog lang niet ... ๐Ÿ˜ข

@Cowgirl80 walgelijk zulke ouders.... waar ben je in vredesnaam mee bezig denk ik dan. Wij hebben er ook een paar die altijd lopen te mopperen, echt zo sneu. Of dat de kinderen niet snel genoeg doen na het zwemmen. Joh, je kind heeft net heen en weer lopen zwemmen en is bekaf, doe eens even relaxed ofzo ๐Ÿ˜’

Cowgirl80 Wat een rare ouders! En sneu voor die kinderen ook, dat maakt het zwemmen niet leuker. Lekker je kind onzeker maken... ๐Ÿ™„๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

[verwijderd] echt he! Het was ook diverse keren gemaild naar alle ouders. Sowieso: ik stuur veel info via de mail naar mijn oudergroep dmv een weekbrief. Het wordt zoooo slecht gelezen!

โ€™oooh is dat vandaagโ€™ eh ja dat stond in de weekbrief. Tuurlijk: iedereen heeft het druk en je kan eens iets vergeten. Maar het zijn altijd dezelfde๐Ÿ™ˆ

Dat mensen op marktplaats meer dan de waarde bieden op ah spaarzegels... ik snap dat echt niet.
      100 zegels koop je voor 10 euro en ze bieden dan 12,50....
      of een vol boekje, daar krijg je 52 euro voor en dan bieden ze meer dan 52 euro...

ik snap dat dus niet

• [verwijderd]

Rietje88 ontbijten is hij zowiezo slecht in, maar hij krijgt idd eerst ontbijt en dan pas medicatie. Met lunch idem dito.

Ik heb gisteravond met de oudste (10) the lord of the rings gekeken. Ze vind het samen met Harry Potter de leukste film ooit. Ze zit nu al een uur merchandising en YouTube trailers van LOTR te kijken. ๐Ÿ™‚

• [verwijderd]

Marloes80 Ik weet van de Jumbo dat je per spaarkaart van 25 zegels รฉรฉn zegel van 10 cent gratis krijgt, dat is je rente. Op een heel boekje "verdien" je 1 euro (10 zegels).
        Dat betekent dat zodra je een keer tien zegels kwijtraakt, je die volledige rente al weer kwijt bent.

Ik heb als tiener als cassiere gewerkt bij de Jumbo en ik zag zo vaak dat mensen die spaarzegels maar in hun zak proppen. De kans is zo ontzettend groot dat die dingen uit je zak vallen/verfrommelen/kwijtraken/vergeten worden. En je hoeft er dus maar 10 kwijt te raken en je spaart voor niets. En als je er meer dan tien kwijtraakt, draai je verlies. Dus ik denk dat de Jumbo er uiteindelijk alleen maar winst van krijgt ๐Ÿ˜‰

Ik zal dus nooit spaarzegels gaan sparen haha

Dat mijn man ervan uitgaat dat ik ondanks zwaar slaaptekort, 3 kinderen en bijna fulltime baan ook nog zijn afspraken onthoud. En dus serieus: dat wist je toch, tegen me zei. Nee, als het niet ergens genoteerd is en je het tijdens het eten terwijl er nog 3 om aandacht schreeuwen terloops meldt, dan wist ik dat niet toch!!!

• [verwijderd]

Ik verbaas me over de hoeveelheid woorden en geluid die er dagelijks uit mijn 5,5-jarige dochter komt. Soms ben ik geneigd te schreeuwen dat ze dr kop moet houden ๐Ÿ™‰.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Femkes Zo herkenbaar. Zet het in de agenda! Daarom hebben een gedeelde agenda! Daarom!!!