• [verwijderd]

Pimpelmeesje eens met Pimpelmeesje. Daarnaast zou ik het als klant denk ik geen fijn idee vinden als ik erachter kom dat het zo'n informeel bedrijf is. Als klant verwacht ik een bepaalde zakelijkheid binnen een bedrijf, anders voel ik mij niet serieus genomen 😉

Maar zo lang klanten er niet achter komen is het natuurlijk geen probleem. Maar ik zou je baas er misschien wel op attenderen. Het zal maar eens fout gaan, kan je een slechte naam opleveren. Straks worden er foto's gelekt. Of een collega voelt zich wel geïntimideerd en durft dat niet te uiten (zo'n persoon ben ik dus, dat ik van buiten mee lach en van binnen huil).

Dus geen probleem, zo lang iedereen het er maar mee eens is en er zorgvuldig gehandeld wordt 😉

Goede punten @Pimpelmeesje en @[verwijderd] 👍 en mee eens. Ik ga het wel even aankaarten idd.

[verwijderd] heel irritant! Met Sint vorige week miste ik nog de helft van de kids toen ik naar buiten moest voor de aankomst. Zo slecht.

Dat ik me steeds verslaap :🤬.
Eigenlijk nu al 3e x op rij. Ga nu maar uurtje later zwemmen, ga inhalen dus hoop dat ik gewoon binnen kan wandelen #toeaanvakantie

• [verwijderd]

Dat ik nog steeds niet ongesteld ben en ik niet weet of ik daar blij of bang van moet worden.

• BabyFG hebben hierop gereageerd.

Hoe goed onze zoon zich laat knippen tegenwoordig. Hoe lief de thuiskapster is en hoe snel en kundig ze werkt!

• [verwijderd]

BabyFG 2 dagen, valt mee...

[verwijderd]

Meer medicatie betekend gelukkig niet minder eetlust.
    Wat je kan doen als zijn hoofd het aankan en jullie ook, hem een dag of allebei de dagen in het weekend niets geven, dan kan hij bij eten. Methylfenidaat is geen spiegel medicijn, dus je kan hem gewoon over laten slaan.

Wat krijgt hij op een dag? Mijn zoon eet s ochtends goed , volle bak yoghurt met wat suiker en wat pure hagel. En s Avonds zijn de media ook uitgewerkt en kan ik van de dingen die hij eet ( autisme kickt hier in) hem aardig wat geven en evt nog extra toetje.

Misschien is het voor jullie een idee om als hij meerdere doseringen krijgt de laatste te laten vervallen op sommige dagen?

Dat er een vader is bij zwemles die letterlijk elke week weer foto’s en filmpjes maakt van zijn zoon. Kom op hoor, ook ik vind mijn kind echt geweldig (ook al bakt bakt hij er soms niets van), maar na 3 foto’s en 2 filmpjes heb ik het echt wel gezien.....

[verwijderd] wat misschien ook nog een mogelijkheid is is het een beetje uit laten werken. Ontbijten voor ritalin en dan zo mikken dat het rond lunchtijd begint uit te werken en dan eten. Pilletje erna. Maar dan zit je voor etenstijd wel met die terugslag.

Dat bij onze zwemles zulke gruwelijk fanatieke en prestatiegerichte ouders zitten, die zodra de kinderen het bad uitkomen meteen beginnen met roepen waarom ze nog niet het volgende kleurtje hebben gekregen. Er zijn meerdere ouders die tijdens het hele afdrogen en aankleden blijven mopperen op hun kind, dat het niet goed zijn best doet en dat het niet goed gaat, op een zo vervelende neerbuigende manier dat ik op mijn tong moet bijten om er niks van te zeggen.... terwijl ons groepje pas eind september begonnen is, dus we zijn er sowieso nog lang niet ... 😢

@Cowgirl80 walgelijk zulke ouders.... waar ben je in vredesnaam mee bezig denk ik dan. Wij hebben er ook een paar die altijd lopen te mopperen, echt zo sneu. Of dat de kinderen niet snel genoeg doen na het zwemmen. Joh, je kind heeft net heen en weer lopen zwemmen en is bekaf, doe eens even relaxed ofzo 😒

Cowgirl80 Wat een rare ouders! En sneu voor die kinderen ook, dat maakt het zwemmen niet leuker. Lekker je kind onzeker maken... 🙄👎👎

[verwijderd] echt he! Het was ook diverse keren gemaild naar alle ouders. Sowieso: ik stuur veel info via de mail naar mijn oudergroep dmv een weekbrief. Het wordt zoooo slecht gelezen!

’oooh is dat vandaag’ eh ja dat stond in de weekbrief. Tuurlijk: iedereen heeft het druk en je kan eens iets vergeten. Maar het zijn altijd dezelfde🙈

Dat mensen op marktplaats meer dan de waarde bieden op ah spaarzegels... ik snap dat echt niet.
        100 zegels koop je voor 10 euro en ze bieden dan 12,50....
        of een vol boekje, daar krijg je 52 euro voor en dan bieden ze meer dan 52 euro...

ik snap dat dus niet

• [verwijderd]

Rietje88 ontbijten is hij zowiezo slecht in, maar hij krijgt idd eerst ontbijt en dan pas medicatie. Met lunch idem dito.

Ik heb gisteravond met de oudste (10) the lord of the rings gekeken. Ze vind het samen met Harry Potter de leukste film ooit. Ze zit nu al een uur merchandising en YouTube trailers van LOTR te kijken. 🙂