BabyFG [verwijderd] t zogenaamde free shipping waarbij de verzendkosten mooi gewoon wel doorberekend zitten in de prijs? ππ heb trouwens ook geen idee wat de huidige wisselkoers is, maar ik zou m dan in $ bestellen haha
[verwijderd] BabyFG ik denk dat het een foutje op de site was, want er werden limited doeken gereleased, dus de site uit de lucht en daarna stond de dollar weer minder gunstig..
[verwijderd] Mn man stuurt me net een foto van zijn hand met wat bloed, zonder enige tekst of uitleg. Huh??
Rosemary [verwijderd] hahaha, dat doet mijn man ook altijd! Van die vage, nietszeggende fotoβs en berichtjes en vervolgens geen antwoord geven op vragen.
Vulpen Als je een mok met thee-uitslag hebt en je drinkt er cappuccino uit dan is je mok daarna weer brandschoon. Meesterlijk, en ideaal op een kantoor zonder afwasmiddel π
Snoopy1979 Vulpen haha briljant π. (Schuursponsje werkt ook, ook zonder afwasmiddel, het zag er hier ook zo ranzig uit dat ik maar een sponsje van thuis heb meegenomen).
Marshmallow Ik ben eigenlijk verbaasd over gisteravond. Denk dat ik in zo'n diepe slaap zat dat ik niets mee heb gekregen van juichende buren. Terwijl ik normaal alles goed hoor hier (woon in Amsterdam π)
[verwijderd] Ik heb zojuist een spraakbericht gekregen op whatsapp van 7 (ZEVEN!!) minuten π² (Of hoort deze thuis in het ongegeneerd klagen topicπ)
[verwijderd] Hooyo-shimbir ja echt hΓ¨. Ben eraan begonnen, maar was na een minuut de draad al weer kwijt. Ik kan toch niet normaal reageren zoπ
Cactusje Hoe makkelijk het ging om een afspraak voor hb prikken te maken. Had eigenlijk verwacht dat ze eerst van alles wilden weten ipv ja hoor dat kan.