Schuurpapier Diazz [verwijderd] Ze is heel poetserig, maar 'alles' mag haha β‘ Ik was ook verbaasd toen ik er laatst was πβ€ (@Diazz maandag zetten we je huis op z'n kop)
Diazz Jules Ze is ook zo leuk! ( dat vinden alle moeders van hun eigen kind natuurlijk π) Robije Thanks! π
Diazz Schuurpapier Heerlijk, kom maar op! Kan ik daarna weer lekker soppen, vind ik helemaal niet erg ( dat weet je) π€ͺ
[verwijderd] Schuurpapier Diazz Treez Ze is heel poetserig, maar 'alles' mag haha β‘ Ik was ook verbaasd toen ik er laatst was πβ€ (@Diazz maandag zetten we je huis op z'n kop) Als ze poetserig is, heb ik haar toch liever bij mij thuis π
Schuurpapier Diazz Hahaha ja I know! Gelukkig maar! Dan is dat poetserige ook niet zo 'erg', want bij jou mag ook gewoon gespeeld en rotzooi gemaakt worden ππΌ
[verwijderd] Om zoon die boos was en riep als ik niks lekkers mag van jou dan ga ik nooit meer met je spelen. Dus ik zeg nou prima heeft mama ook even rust. Waarop zoon nog harder begon te huilen want ik wil wel met je spelen mama. Ik was verbaasd en ook wel geamuseerd over dat het echt een kleuter aan t worden is.
Sevenof9 [verwijderd] hahaha voor zulke kleding kijk ik gewoon in mijn oma's kast :p of in de kringloopwinkel ofzo. Die combinatie ook! De trui vind ik nog best grappig maar dan op een skinny jeans bijvoorbeeld, niet met zo'n rok erbij.
[verwijderd] Ik maakte per ongeluk een filmpje van 21 minuten op mijn telefoon (die in mijn broekzak zat) tijdens de wandeling met zoon vandaag. Dan krijg je dus dit soort beelden π
[verwijderd] En nog een. Dit jaar ben ik mega georganiseerd bezig. Zero inbox en mijn financiΓ«n super inzichtelijk. En dat geeft me toch een hoop rust in mijn hoofd!
[verwijderd] Dat mijn man na zijn werk binnen kwam met 3 nieuwe Samsung S10 plus telefoons voor hem, zoon en mij. Hij koopt nooit electronica daar ben ik van bij ons thuis. Had deze verassing echt niet verwacht.
[verwijderd] Ik heb zovaak dingen gelezen over het viva forum. Dacht zal eens een kijkje nemen, Was de 1e en laatste keer. Wat een schaamteloze reacties worden daar gegeven zeg
Hopsatee Niet vandaag maar gisteravond in de kroeg. Vriendin en ik bestellen een alcoholisch drankje. Wordt er om onze legitimatie gevraagd. Ik moest echt keihard lachen, dat is mij al 14 jaar niet gebeurd denk ik. (ik ben 34)
[verwijderd] Hoe vies zoβn filter van onze Dyson is. Het leek zo schoon dus ik maakte βm ook nooit schoon... omg.