Hopsatee ik ben nu heel benieuwd welke het is!
Het is dit parfum;
Het is een (high quality) dupe voor Gentle Fluidity Gold van Maison Francis Kurkdjian. Geen idee of het echt een 1 op 1 dupe is want ik heb die zelf nooit geroken. Maar ik heb heel veel reviews gelezen dat deze bijna niet te onderscheiden zijn van elkaar. En meerdere mensen schrijven dat ze wel wat verschil ruiken en de Orientica beter vinden dan de GFG. Ik vind het een heel originele geur en hij projecteert super goed, plus blijft echt heel lang hangen. Ik ruik het nu nog dus dat is 24 uur later. Zoals ze zeggen, beast mode.
Qua notes. In het begin ruik ik erg het animalistic, de caramel deed me een klein beetje denken aan Good Girl van Carolina Herera en Scandal van JPG. Alleen dan wel op een lekkere manier want ik vind die twee parfums allebei niet zo veel aan. Later word het wat zoeter en poederiger. Het is een heel lekkere combinatie met de patchouli (ik hou echt van patchouli) die het weer wat frisser maakt. Het is wel echt een beetje gewaagde parfum. Niet op de achtergrond zeg maar. Iemand op fragantica beschreef het als βThis perfume is for a feral kitty. Itβs thick and animalic. It basically purrs.β En dat klopt wel. Het is echt heel sexy.