Soturi Trees Wat een bijzondere omschrijving inderdaad. Hoe houd je het taboe op psychische klachten/hulpverlening zeg. đ
Toch6 Al jaren. Dat gemeentewerkers het handig vinden om een kwartier voor schooltijd op de drukke route te gaan werken. Containers legen, bomen snoeien of zoals nu net bosmaaiers
Uilenmama Waarom pinnen oudere mensen zoveel geld? Ik heb vanmorgen een oudere dame geholpen om 500 euro te pinnen. En dan nog in 10 briefjes van 50 euro. Uiteraard netjes mijn hoofd om gedraaid om de pincode niet te zien..
[verwijderd] Uilenmama ik denk een generatiedingetje? Boodschappenbudget voor de aankomende maand? Ik denk dat het voor hun dan makkelijker is om het overzicht te bewaren dan wanneer je het in een bank app moet doen als oudere.. Of ergens zijn er 10 hele gelukkige kleinkinderen die een mooi bedrag voor hun rapport krijgen đ
Puzzelstukje Uilenmama Ouderen maar ook mensen met beperking doen dit. Niet iedereen kan internetbankieren. Zo hebben ze overzicht en meer kunnen ze dan ook niet uitgeven.
Miek89 In het kader van de kindertraktaties, jongste kwam vandaag thuis met een zak chips, snoep en een intex zwembril đ¤ dit is dus ÊÊn traktatie đļ
Softbasegaming Blue hier trakteerde dochter ook bakje popcorn en er MOEST EN ZOU een snoepje bij zitten. Gelukkig was ze tevreden met een yoghurtsnoepje đ