Trees Het kost je zoveel tijd, energie en frustratie om aan te tonen dat je in je recht staat. Ik heb echt een gloeiende hekel aan dit soort geschillen.
Ja daarom! En ik krijg daar ook het gevoel van dat je continue moet opletten, want anders word je gewoon genaaid waar je bij staat. Is dat nou hoe één of ander topbedrijf waar miljoenen in omgaat aan z’n geld moet komen?
En die klantenservice mensen ook. Sommigen waren heel meewerkend en anderen gewoon kortaf en daar krijg je dan een heel ander verhaal van. Ik kwam alsnog niet verder maar goed. Dat het zo uitmaakt wie je aan de lijn hebt vind ik ook heel kwalijk. En ik snap ook niet dat je met droge ogen kan zeggen, nee hoor mevrouw, alles klopt. Terwijl het duidelijk is dat het niet klopt. 🙄
Trees . Ik had niet eens een geiser in huis.
Ik heb bij ditzelfde bedrijf al eerder conflict gehad. Toen bleek dat ze me al een jaar lang voor digitale tv lieten betalen terwijl ik geen digitale tv heb. Toen zei ik ook, ik heb niet eens zo’n kastje. Hadden ze ook geen boodschap aan… Essent leert er dus niks van blijkbaar.
En weet je, soms word er gewoon een fout gemaakt. Geef dat dan gewoon toe hè. Kan gebeuren. Laatst bij de apotheek ook. Ze hadden iets verkeerd geleverd. Ik had de juiste dosering nog liggen dus geen probleem. Maar dan echt bij hoog en laag blijven vol houden dat er niks fout gegaan is. Daar raak ik dus wel geïrriteerd van.