Honkeytonk Maar echt hoe dan. Denk dat mijn dreumes nog beter kan beoordelen 🤭
Het versterkt mijn vermoedens dat ze alles standaard afwijzen wat niet ‘gemiddeld’ is zonder echt naar inhoud van een factuur te kijken. Ik heb wel vaker rare afwijzingen gehad, waarvan ik mij afvroeg of ze überhaupt de factuur wel bekeken hadden. Ik denk dat ze hopen dat mensen het opgeven en zij hoeven niks uit te zoeken? Zo nu en dan heb je types zoals ik, die het er niet bij laten en hun polisvoorwaarden uitpluizen. Dat levert ze dan wel wat werk op, maar het zal ze al met al waarschijnlijk een hoop tijd en geld schelen.
Ik vind dit beleid echt zwaar frustrerend, want het kost zoveel tijd en energie. Uiteindelijk weet ik wel een waterdichte klachtenbrief te fabriceren, maar het kost mij 10x zoveel tijd in vergelijking met vroeger. Daar houden die lui geen rekening mee (of maken ze gewoon misbruik van). Gelukkig had ik deze al klaar en waren de polisvoorwaarden voor deze vergoeding voor 2023 ook niet gewijzigd. Dit had ik eerder al uitgezocht, want ik zag hem al aankomen 🙄.