Kippetje88 Dat op ZP een bekend lid is die zich nu als verwaande queenbee gedraagt in topics en moet blijven delen zo blij te zijn dat er een hoop leden zijn vertrokken...Blijkbaar waren zij grote concurenten?

Heb je een topic titel? Ik ben verder niet nieuwsgierig hoor. 🀭

• [verwijderd]

Dat de klussers zeiden dat ze tussen 16 en 16.30 u klaar zouden en zijn en ik nu thuis kom en er geen ruiten in de keuken zitten...

Over t chaos rond parkeren bij het zh. Wordt gewoon steeds erger waar je dacht dat niet erger kon

• [verwijderd]

Verw8 Ja behoorlijk!!! Nu zitten er wel ramen in maar de afwerking doen ze morgen... koud koud koud vannacht.

Hoe snel de donaties voor allesvoordekids forum gaanπŸ‘

• [verwijderd]

iMoeder dat is ook echt een vrijdag/zaterdag avond topic voor met een wijntje erbij.

Elfya Ik verbaas me erover dat ik dit forum gewoon niet doorgelezen krijg. Het gaat zo snel, heb het idee dat ik constant achter de feiten aanloop...

Dit dus ⬆️

En het verbaasd me hoe snel dit forum vertrouwd voelt 😊

Dat ik vandaag dit forum weer open en dan zit te lezen en hardop zeg: oh die is er ook! Oh die ook! Superleuk!

Dat heeft dus niet mij verbaasd maar het verbaasd mijn man dat ik zo blij doe over een forum. Hij zegt nu ook steeds: hoe is het op je nieuwe forumpje😏

• [verwijderd]

Dat mijn zoon zijn bord eten in no time leeg had zonder gezeur. Hij is door zijn medicatie erg aan het afvallen (geen hongergevoel meer. Komende week moet hij 23.5 wegen maar gisteravond stond de teller op 21.7) maar de kaassaus was blijkbaar te lekker

Dat mijn dochter zowaar voor het eerst in 2 maanden weer is een uurtje heeft geslapen op het kdv. πŸ₯³

• [verwijderd]

[verwijderd] slikt hij Ritalin? Ik had ook veel last van die bijwerking. Inderdaad veel eten wat hij lekker vindt en op vaste tijden πŸ™‚

• [verwijderd]

[verwijderd] methylfenidaat dus wel iets soortgelijks. Lastige bijwerking