Dat als ik er niet ben mn dochter bij het eerste huiltje meteen te bed word gemikt . 'Ja ze heeft bijna de hele middag geslapen'.
Waar heb jij je over verbaasd vandaag? π
Betsy Met een baby kan alles.
Ik riep vanmiddag in de auto "stelletje debielen" naar 2 jochies in een polo die me afsneden. Hoorde ik vanaf de achterbank mijn twee jarige dochter "debielen debielen" roepen.Oeps.........
Mijn dochter roept tegenwoordig als we in de auto zitten en een medeweggebruiker doet iets achterlijks (of zij denk dat) : βEikels!β Van wie ze dat nou heeft...
Ffion
Mijn jongste moet het nog even leren wanneer het gepast is om iets te roepen. Het vloeken in de auto heb ik mezelf gelukkig grotendeels afgeleerd, maar dochter roept nu wel graag met eerst een grote grom, rij door!! Maar bij een rood stoplicht is dat niet zo handig en zeg dan elke keer dat ie eerst groen moet worden.
Cactusje Mijn jongste moet het nog even leren wanneer het gepast is om iets te roepen. Het vloeken in de auto heb ik mezelf gelukkig grotendeels afgeleerd, maar dochter roept nu wel graag met eerst een grote grom, rij door!! Maar bij een rood stoplicht is dat niet zo handig en zeg dan elke keer dat ie eerst groen moet worden.
Hahahaha, ja mijn dochter roept het ook als er niks aan de hand is
Ik verbaas me erover dat ik dit forum gewoon niet doorgelezen krijg. Het gaat zo snel, heb het idee dat ik constant achter de feiten aanloop...
Dat ik pas net een week hier aan het werk ben en ik niet wist dat het ergens zo fucking smerig kon zijn.
Trok even een doucheputje open, mijn god wat een stank zeg en dan ook nog pikzwart van het vuil.
De andere schoonmaakster mag wel een lesje schoonmaken krijgen.
Ze zijn nu in elk geval weer wit
Elfya Ik verbaas me erover dat ik dit forum gewoon niet doorgelezen krijg. Het gaat zo snel, heb het idee dat ik constant achter de feiten aanloop...
Als je dat onduidelijk of overweldigend vind, kun je ook je eigen 'feed' aanmaken door jezelf op een aantal topics te abonneren en alleen die lijst bij te houden?
[verwijderd]
Manque
Goede tip. Ik loop hier in mijn enthousiasme ook tegen aan.
Dat op ZP een bekend lid is die zich nu als verwaande queenbee gedraagt in topics en moet blijven delen zo blij te zijn dat er een hoop leden zijn vertrokken...Blijkbaar waren zij grote concurenten?
Dat de kat zo keurig heeft gewacht tot ik thuis kwam en toen een mega haarbal incl maaltijd overgaf
Begint mij nu ook te storen ja.
Het nieuwe opperhoofd is gemaakt hoor
Dat mijn peuter haar oren toch blijken te werken! Had de hoop al opgegeven, maar toen ik net stiekem een zak chips in de gangkast openscheurde, was ze er als de kippen bij. Betrapt
Kippetje88 Valt mij ook op ja... Ach ja, als zij daar gelukkig van wordt
Kippetje88 Hoezo heb ik dit nu weer gemist? Ben nu erg nieuwsgierig haha
[verwijderd]
Hooyo-shimbir Vind Ik leuk!
[verwijderd] ik niet
Kippetje88 Dat op ZP een bekend lid is die zich nu als verwaande queenbee gedraagt in topics en moet blijven delen zo blij te zijn dat er een hoop leden zijn vertrokken...Blijkbaar waren zij grote concurenten?
Heb je een topic titel? Ik ben verder niet nieuwsgierig hoor.
[verwijderd]
Dat de klussers zeiden dat ze tussen 16 en 16.30 u klaar zouden en zijn en ik nu thuis kom en er geen ruiten in de keuken zitten...