Kippetje88 Dat op ZP een bekend lid is die zich nu als verwaande queenbee gedraagt in topics en moet blijven delen zo blij te zijn dat er een hoop leden zijn vertrokken...Blijkbaar waren zij grote concurenten? π
iMoeder Kippetje88 Dat op ZP een bekend lid is die zich nu als verwaande queenbee gedraagt in topics en moet blijven delen zo blij te zijn dat er een hoop leden zijn vertrokken...Blijkbaar waren zij grote concurenten? Heb je een topic titel? Ik ben verder niet nieuwsgierig hoor. π€
Littlegirl1989 Micchan wat heftig zeg! Lotion getver! Ennn hier verbaas ik me over hoe snel een half forum kan overhuizen naar een andere plek zonder echte coΓΆrdinatie. Wauw, wat een samenwerking!
ellessinia Littlegirl1989 Ja daar verbaas ik me dus ook over. Ik ben echt onder de indruk van dit nieuwe forum!
Hooyo-shimbir Dat de kat zo keurig heeft gewacht tot ik thuis kwam en toen een mega haarbal incl maaltijd overgaf π€’
Diazz Dat mijn peuter haar oren toch blijken te werken! π³Had de hoop al opgegeven, maar toen ik net stiekem een zak chips in de gangkast openscheurde, was ze er als de kippen bij. Betrapt π€ͺ
[verwijderd] Dat de klussers zeiden dat ze tussen 16 en 16.30 u klaar zouden en zijn en ik nu thuis kom en er geen ruiten in de keuken zitten...
[verwijderd] Verw8 Ja behoorlijk!!! Nu zitten er wel ramen in maar de afwerking doen ze morgen... koud koud koud vannacht.
Born2bme Over t chaos rond parkeren bij het zh. Wordt gewoon steeds erger waar je dacht dat niet erger kon