Over hoe moeilijk sommige mensen het vinden om te begrijpen wat er staat...
ik typ: “En daarbij brengt het wel wat meer en andere verantwoordelijkheden met zich mee dan bijvoorbeeld een slaap/ kinderfeestje thuis of kamperen bij iemand in de tuin...”

de reactie is: “De term onverantwoord vind ik niet passen bij wat we willen doen.”

🤔 oké..... ik zeg toch niet dat het onverantwoord is.....

Vulpen
Van kleine meid liggen ze ook altijd overal. Ze trekt ze aan en dan later ziet ze dat haar zus of ik geen sokken draagt en dan moeten die van haar ook uit. Ik vermoed dat de missende sokken in de speelgoedkist liggen.

Vulpen
🤣🤣
Zo had ik eens bij mijn zus gelogeerd, ze kon na het wassen 1 van mijn sokken niet vinden. Toen ging ze werken en zat mijn sok aan haar werkkleding geplakt, en winnie the pooh sok..

• [verwijderd]

Soms borrelt mijn buik zo dat het lijkt alsof er een baby in zit die zachte trapjes geeft ❤️

dat ik om 19.00 uur opeens zin kreeg om mijn keuken te gaan poetsen 🤔🤪
Nog lang niet klaar 😕

Note to myself; niet je keuken gaan poetsen om 7 uur savonds!

Dat het weer zo ontzettend verschilt van dag tot dag. Je zou zeggen dat ik dat onderhand wel zou weten, maar het blijft me verbazen

Rietjesbeker Ja echt hè. Maar wat me echt verbaasde was dat die kleine schattige blaadjes in m'n tuin gewoon eikenbladeren blijken te zijn. Ze vallen nu al van de bomen, door de droogte denk ik 🙁

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Ik had een paar weken geleden mijn oorbellen uitgedaan omdat ik ze irritant vond met de headset, en even uit gelaten omdat ik nog meer zoom-afspraken op de planning had staan. Vandaag toch maar weer ingedaan en nu al was de helft bijna dichtgegroeid! Mijn navelpiercing kon ik na ruim 2 jaar gewoon nog soepel doorheen..

• Jules hebben hierop gereageerd.

De jongste(7 mnd) eet met fruit nog geen halve banaan, maar macaroni en spaghetti kan hij wel eten😱

Volgens mij zit er ergens Italiaans bloed in onze kinderen🤔

Bij het eerste kind moeilijk doen over billendoekjes want chemicaliën blabla. O wee als het gezichtje of handjes er mee afgedaan werden.
        Bij het tweede kind roken in huis

🤨

• [verwijderd]

Toch6 jeetje dat is wel erg extreem 😕 .. arm kind ☹️

Dat ik vandaag wel drie keer tegen de bilnaad van een vrouwelijke collega heb aangekeken 😱🥴🙈 sommige dingen wil je niet zien!

[verwijderd] Ja herkenbaar! Ik heb nu zelfs weer even mijn .... hoe heet dat, die oorbellen die je in krijgt bij het schieten van je gaatjes .... weer in. Want het bleef dicht groeien.

Ik heb 2 jaar terug zelfs nieuwe gaatjes moeten laten schieten. Te lang geen oorbellen in gehad, gaatjes zaten echt dicht.

• [verwijderd]

Jules bizar hoor! Vooral omdat de gaatjes in mijn linkeroor dus dicht zaten en de rechtste niet. Had geen idee dat dat zo snel kon gaan..