Pimpelmeesje Ik ben met 8 weten ofzo begonnen, staat ook in mn 9 maanden dagboek, elke 2 weken. Maar L wil elke week meten

• [verwijderd]

[verwijderd] IK weet niet of zij onze psych wordt maar ze zit daar wel bij die organisatie. Zou wel erg leuk zijn haha ๐Ÿ˜ƒ

Dat ik een tijdje geleden zo'n multipack enkelsokken heb gekocht en ik vanochtend welgeteld 2 sokken kon vinden, waarvan 1 mijn maat niet eens is.

Wat gebeurt er toch altijd met die dingen.

Blue ik vrees dat de wasmachine ze 'opeet'. Ongelooflijk hoeveel sokken ik al gekocht heb en waar er altijd 1 van wegraakt of zelfs allebei...

Dat onze kat op onze hoge schutting is geklommen en achter de buurkat is aangegaan ๐Ÿ˜ฎ hij kwam de eerste keer snel terug (gelukkig kan hij ook van de andere kant erop) maar is nu weer weg.

Ik vind het toch wel spannend, hij is al ruim 1 jaar en al lange tijd in onze tuin aan het oefenen... maar hem nu niet zien geeft me wel wat onrust.

• [verwijderd]

Nescio die komt zeker wel terug hoor ๐Ÿ™‚ hij is gewoon lekker aan het struinen ๐Ÿˆ๏ธ

[verwijderd] ja ik gun hem die vrijheid echt wel! Hoop dat ie snel terug is, of zou hij zich laten leiden door zijn maag? ๐Ÿ˜

• [verwijderd]

Nescio nee hoor, hij weet dat hij thuis een bakje eten heeft staan, daarom dat ze terugkomen ๐Ÿ˜› Als hij nu gaat jagen dan is dat gewoon voor de lol. Als je geluk hebt, trouwens, dan brengt hij wat mee terug voor je , dan kun jij ook wat eten .. lief he? ๐Ÿ˜‚

Nescio Dat si zo herkenbaar. Onze kitten van bijna 10 maanden is sinds kort buiten, en nu dus ook uit de tuin. Haar wil ik echt voordat ik ga slapen binnen hebben. Terwijl kater Joey van 8 gewoon buiten is 's nachts, die staat in de ochtend toch wel voor de deur. Maar daar vond ik dat de eerste keren ook doodeng bij.

[verwijderd] Liekje81 hij is inmiddels al terug. Hij was nat (waarschijnlijk door het hoge gras) en danig onder de indruk. Nu ligt hij bij te komen op de stoel naast me ๐Ÿ˜ƒ

• [verwijderd]

Ik bij Temptation Island NL/BE: wat een klootzak, kun je nou niet eens het respect opbrengen om een week te wachten en het netjes uit te maken voordat je hem ergens anders in stopt?
                  Ik bij Temptation Island USA: ah, kijk die liefde groeien, ze zijn zo schattig samen! je hebt geen controle over op wie je verliefd wordt, kan gebeuren ๐Ÿคทโ€โ™€๏ธ

Dat de welbekende feetje pyjama er nu ook in volwassenen maten is. En dat ik nu dus serieus aan het twijfelen ben of ik die ga aanschaffen of niet ๐Ÿ™ˆ

Dat zoon zo moeilijk doet over zn kamer opruimen. Na 5 minuten was hij klaar ๐Ÿ™„
                  (Ik heb nog niet gekeken of ik het ook goed vind๐Ÿ˜‰)

Toch6
                    Haha, hoe oud is hij?

Hier was het zaterdag ook groot drama, omdat ze het treinspoor en duplo op moesten ruimen. Na 5 min mokken had dochter er toch wel zin in en besloot alles maar op te ruimen inclusief haar slaapkamer๐Ÿค”๐Ÿ™ƒ

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

Nescio
                      Daarom gebruik ik tegenwoordig waszakjes.
                      Ik stop alle sokken daarin en geen sok meer kwijt.

Uilenmama Bij mij gaat het juist mis voor het in de wasmachine stoppen. Ik vind altijd door het hele huis sokken, en ik heb echt een geluksmoment als ik twee dezelfde kindersokken aan de lijn heb hangen.

Dat een 50 jarige man vandaag op straat naar mij riep: "ken je dat liedje over meisjes met rode haren?" waarna hij dat liedje heel hard ging zingen.
                          Vervolgens liep hij nog een straat achter me aan en zei dat ik wel vaker mocht komen.

Ik moest mijn kaak van de stoep oprapen, bah... Hij leek overigens niet dronken oid. Echt, laat me met rust smeerlap๐Ÿ˜’

• Miek89 hebben hierop gereageerd.