[verwijderd]
Ja leuk hรจ die naam, ook vind het ook wel bij hun uiterlijk passen. De naam klinkt erg schattig en ze zien er behoorlijk aaibaar uit.
Vind het ook altijd heel grappig eruit zien als hun achterpootjes zo dik zijn van het stuifmeel dat ze amper kunnen vliegen๐Ÿ˜‚

Ik houd in theorie van insecten, want essentieel voor de natuur en het milieu en zo, dus ik probeer m'n tuin ook insectvriendelijk in te richten. Maar o wee als ik er een zie๐Ÿ™ˆ

• [verwijderd]

[verwijderd] Edit: Stom! Deze moet niet hier maar in het ASS/ADHD topic.. hoe komt ie hier?

Je computer was even verkeerd gefocust ๐Ÿ˜.

Fijn dat jullie zo bekwame psych hebben. Als ouder moet het enorm waardevol zijn om het gedrag van je kind te begrijpen en jullie psych snapt tenminste goed waar hij het over heeft. Is de opvolger al bekend?

• [verwijderd]

[verwijderd] de opvolger wordt de psych op school. De psych gaat eind september met pensioen , begin september begint Robbie met school dus we hebben dan een paar weken overlap ๐Ÿ™‚

De groei van mijn buik. Vorige week omtrek 105cm, nu 109 ๐Ÿ™ˆ

Pimpelmeesje Ik ben met 8 weten ofzo begonnen, staat ook in mn 9 maanden dagboek, elke 2 weken. Maar L wil elke week meten

• [verwijderd]

[verwijderd] IK weet niet of zij onze psych wordt maar ze zit daar wel bij die organisatie. Zou wel erg leuk zijn haha ๐Ÿ˜ƒ

Dat ik een tijdje geleden zo'n multipack enkelsokken heb gekocht en ik vanochtend welgeteld 2 sokken kon vinden, waarvan 1 mijn maat niet eens is.

Wat gebeurt er toch altijd met die dingen.

Blue ik vrees dat de wasmachine ze 'opeet'. Ongelooflijk hoeveel sokken ik al gekocht heb en waar er altijd 1 van wegraakt of zelfs allebei...

Dat onze kat op onze hoge schutting is geklommen en achter de buurkat is aangegaan ๐Ÿ˜ฎ hij kwam de eerste keer snel terug (gelukkig kan hij ook van de andere kant erop) maar is nu weer weg.

Ik vind het toch wel spannend, hij is al ruim 1 jaar en al lange tijd in onze tuin aan het oefenen... maar hem nu niet zien geeft me wel wat onrust.

• [verwijderd]

Nescio die komt zeker wel terug hoor ๐Ÿ™‚ hij is gewoon lekker aan het struinen ๐Ÿˆ๏ธ

[verwijderd] ja ik gun hem die vrijheid echt wel! Hoop dat ie snel terug is, of zou hij zich laten leiden door zijn maag? ๐Ÿ˜

• [verwijderd]

Nescio nee hoor, hij weet dat hij thuis een bakje eten heeft staan, daarom dat ze terugkomen ๐Ÿ˜› Als hij nu gaat jagen dan is dat gewoon voor de lol. Als je geluk hebt, trouwens, dan brengt hij wat mee terug voor je , dan kun jij ook wat eten .. lief he? ๐Ÿ˜‚

Nescio Dat si zo herkenbaar. Onze kitten van bijna 10 maanden is sinds kort buiten, en nu dus ook uit de tuin. Haar wil ik echt voordat ik ga slapen binnen hebben. Terwijl kater Joey van 8 gewoon buiten is 's nachts, die staat in de ochtend toch wel voor de deur. Maar daar vond ik dat de eerste keren ook doodeng bij.

[verwijderd] Liekje81 hij is inmiddels al terug. Hij was nat (waarschijnlijk door het hoge gras) en danig onder de indruk. Nu ligt hij bij te komen op de stoel naast me ๐Ÿ˜ƒ

• [verwijderd]

Ik bij Temptation Island NL/BE: wat een klootzak, kun je nou niet eens het respect opbrengen om een week te wachten en het netjes uit te maken voordat je hem ergens anders in stopt?
                      Ik bij Temptation Island USA: ah, kijk die liefde groeien, ze zijn zo schattig samen! je hebt geen controle over op wie je verliefd wordt, kan gebeuren ๐Ÿคทโ€โ™€๏ธ