Soturi LucP Komt vast meer bij. Ik heb de link in mijn onderschrift op ZP op standje koeienletters gezet. Wie doet er mee?
Betsy Soturi Wat een goed idee! Ik wil eigenlijk mijn 24 uur staking volhouden... Daarna mijn afbeeldingen deleten, de link in mijn handtekening zetten en een dag later mijn account laten verwijderen.
LucP Betsy Gaat hard; komen nu een hoop ZP leden binnen (ledencount is inmiddels bijna 100. Aantal posts zit inmiddels boven de 400)
Soturi [verwijderd] Dat is de bedoeling. π Lekker met z'n allen dit nieuwe forum onder iedereen hun neus schuiven
BabyFG Mag ik even zeggen, diepe buiging voor de emojiβs! ππ»ππ»ππ» Hoera! Kan ze gewoon van mβn emoji toetsenbord van Iphone gebruiken! π Weinig keus aan emojiβs vind ik altijd zoβn gebrek, dan kan ik me niet goed uiten π haha nu wel! dus helemaal top ππ»
LucP Stats update π Aantal leden is een beetje rustiger geworden: 178 Aantal posts is daarentegen nog flink door aan het gaan: 891 Met een beetje geluk gaan wel 1000 posts op de eerste dag aantikken π
LucP [verwijderd] Kom op, beetje je best doen! π Nah, ik had eigenlijk helemaal niet door dat het al zo laat was π .. Naja, 900 berichten binnen 5 uur tijd is als nog heel netjes
LucP Stats update π Gisteren zijn we op 15 na met 1000 posts geΓ«indigd (dus 985 posts) Totaal aantal leden van gisteren stond op 189. Deze ochtend gaan we weer vrolijk door. Ledencount: 199 Aantal posts: 1099 Topics: 67