LucP Stats update π Gisteren zijn we op 15 na met 1000 posts geΓ«indigd (dus 985 posts) Totaal aantal leden van gisteren stond op 189. Deze ochtend gaan we weer vrolijk door. Ledencount: 199 Aantal posts: 1099 Topics: 67
Mammielove Super tof!!! Grote dank aan jullie π β€οΈππππ€£ππ±π₯°ππ€°πΌ (sorry, gelijk even testen)
iMoeder Ik denk dat er nog nooit in de historie van het internet, een forum is geweest met zo een vliegende start. π
Flamingooo Ik ben trouwens wel benieuwd of iedereen ook echt van plan is haar ZP-account op te zeggen?
Honkeytonk Flamingooo Ik ben trouwens wel benieuwd of iedereen ook echt van plan is haar ZP-account op te zeggen? Ik wel maar omdat ze nu alle opzeg berichten verwijderen wacht ik ff haha. Dat is zonde van. De moeite.
Lerana Flamingooo Ik ben trouwens wel benieuwd of iedereen ook echt van plan is haar ZP-account op te zeggen? Dit ga ik wel doen, wil alleen eerst proberen meer mensen bekend te maken dat er een nieuwe en betere versie is hahah
[verwijderd] Flamingooo ja, zodra de censuurstorm is gaan zakken. Ik wil het laatste woord kunnen hebben πΆ
Winter Flamingooo Ik ben trouwens wel benieuwd of iedereen ook echt van plan is haar ZP-account op te zeggen? Ik had de hoop dat beheer enigszins zou bijdraaien of dat de vaste leden zouden blijven. Als ze allemaal weggaan heb ik ook geen reden meer om te blijven. Ik voel niks voor een dooie dictatuur. Maar dan wel als de boel wat gekalmeerd is en ik de link naar dit forum langer dan 2 minuten kan plaatsen ππ»
nizzie86 Kan ik in dit topic ook bugs melden? Of is daar een andere plek voor? Ik moet nog even wennen aan alles, hoor. π
LucP Jeej! Nieuwe stats! π Aantal leden: 224 Aantal berichten: 1618 Aantal topics: 85 Wat gaan jullie snel π
Sevenof9 Flamingooo Ik ben trouwens wel benieuwd of iedereen ook echt van plan is haar ZP-account op te zeggen? Ik wel als mensen uit mijn clubjes en die ik via pb spreek ook over zijn. Wil het ze nog vragen maarja zp ligt eruit π
Manque Er is inmiddels een topic waarin @LucP iedereen op de hoogte houdt van nieuwe functionaliteiten, dus ik sluit dit topic.