LucP Soturi Ik hoop het, maar de eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik nul idee heb wat een NOD-app is đ
Soturi http://nodapp.nl/banner/ Deze website. Daar kun je dus een banner vandaan halen die (in dit geval) aangeeft hoe lang je zwanger bent.
[verwijderd] @LucP en @[verwijderd] is het foto uploaden een grote financiele investering? Anders wil ik als bedrijf eventueel (delen) in de kosten als vorm van sponsoring.
LucP [verwijderd] Ligt een beetje aan het aantal leden en de formaten van afbeeldingen.. đ 't zijn in ieder geval altijd kosten die oplopen naarmate er meer verbruikt wordt. Heb nu nog geen goed antwoord voor je of we uberhaupt gaan werken met donaties enzo, dat is @[verwijderd] allemaal aan het uitzoeken đ
LucP Pilea Op dit moment staat de teller op 73. Ik ben bezig met een ZP-esque statistieken-overzichtje met aantal leden, posts en leden die online zijn.
[verwijderd] Manque Ik mis nog een namentopic onder zwanger zijn (die vond ik op zp altijd leuk om te lezen als ik niet kon slapen). Heb je die bewust niet meegenomen?
Manque [verwijderd] Heb je die bewust niet meegenomen? Ik heb 'brainstormen over de perfecte naam' wel genoemd onder het kopje https://allesvoordekids.nl/t/alles-over-de-zwangerschap. Mochten er heel veel babynamen-topics komen, dan ga ik er absoluut een nieuw subforum voor maken, maar ik heb het aantal subfora zo laag mogelijk proberen te houden, zodat het forum er niet 'leeg' uitziet đ
[verwijderd] Manque Leuk! Was ook geen commentaar, eerder nieuwsgierigheid. Ik vind het aantal forums en subforums heel fijn zo, er is niet te veel zodat het onoverzichtelijk word en niet te weinig zodat het een rommeltje word. Precies goed đ
Soturi LucP Komt vast meer bij. Ik heb de link in mijn onderschrift op ZP op standje koeienletters gezet. Wie doet er mee?
LucP Betsy Gaat hard; komen nu een hoop ZP leden binnen (ledencount is inmiddels bijna 100. Aantal posts zit inmiddels boven de 400)
Betsy Soturi Wat een goed idee! Ik wil eigenlijk mijn 24 uur staking volhouden... Daarna mijn afbeeldingen deleten, de link in mijn handtekening zetten en een dag later mijn account laten verwijderen.
Soturi [verwijderd] Dat is de bedoeling. đ Lekker met z'n allen dit nieuwe forum onder iedereen hun neus schuiven