Manque daar moest ik even over nadenken. Mijn depressie had destijds meer oorzaken, zo was ik enige tijd daarvoor gestopt met ad en ging ik al een tijd over al mijn grenzen heen, ik vond het met mick ook heel zwaar en heb daar bij die psycholoog ook zitten huilen waarom ik ooit aan een tweede was begonnen. Ik had al daarvoor veel momenten dat ik voelde dat het niet goed ging, maar opeens kon ik niet meer slapen en was ik echt zwaar depressief. Vooral dat niet slapen speelde een grote rol, want als ik een nacht sliep ging het wel. Toen we dat plan opstelde, was dat depressieve helemaal weg en heb ik het ook niet meer zo gehad. Omdat het mijn zoveelste episode was, hebben we besloten dat ik een onderhoudsdosering ad blijf slikken. Soms overkomt mij wel dat zware gevoel, maar het zet niet door en ik kan er beter mee omgaan. Dus in die zin ziet het schema niet op de depressies die ik kan hebben zonder ad.
En ik signaleer dus wel zonder schema wanneer ik in oranje zit, maar er iets aan doen, is dan heel moeilijk omdat ik dan al heel ver in uitstelgedrag zit.