[verwijderd] snap ik. Voor mij is het ook iets heel persoonlijks om daar waarde aan te hechten hoor. Heeft ook te maken met een stukje karakter, ik heb echt een extreme drang maar de waarheid. Ik ben ook te open, heb geen filter, kan niet liegen en geheimen voelen voor mij als tikkende tijdbommen waar ik zo snel mogelijk van af wil. Bloedirritant, maar zo zit ik in elkaar 😬
Om dan mezelf te presenteren naar de buitenwereld of te leven met de aanname dat ik heteroseksueel ben, voelt als een leugen en dat is fout, fout, fout! Ik kan daar echt letterlijk ziek van worden..
Op dit moment moet ik me echt vasthouden aan het stukje waarheid dat ik er niet klaar voor ben, tijd nodig heb en mezelf verschuldigd ben om te luisteren naar díe waarheid, want anders had ik vanmiddag in paniek op de bank naast mijn vader gezeten want hij denkt dat ik hetero ben, ik ben een leugenaar!! alsof er neon pijlen op mijn voorhoofd stonden.. 😬
Ik heb dus niet eens zo zeer behoefte aan een hokje, ik heb ook geen zin om me aan te sluiten bij een lhbti-groep, gelijkgestemden zoeken of een regenboogvlag op te hangen of wat dan ook. Ik hoef ook geen relatie met een vrouw, want ik ben happy met vriend.
Zolang ik maar gewoon níet hoef te leven met een verkeerde aanname van de mensen om me heen.
Ik ben gewoon raar denk ik 🤓