Dreumes zet matras overeind in bed
[verwijderd]
[verwijderd] Een matras is zacht, je kan terwijl je drukt of trekt je handje of voetje ertussen doen.. of met proppen misschien zelfs een peuter hoofdje.. ik zou niet met spanbanden aan de slag gaan om eerlijk te zijn.
Ik zou de lattenbodem weghalen, matras op de grond. En evt ledikant erom heen laten staan.
Dan kan ze er hooguit nog onder, maar zal al minder vervelend zijn omdat ze meteen op de grond zit.
Ik zou het matras eruit halen
Ons ledikant had een plaat en geen lattenbodem.
Kan je geen campingbedje neerzetten, daar hoort namelijk geen matras bij.
[verwijderd]
[verwijderd] Ja, daar heb je ook wel weer gelijk in.
Ysabella Die heeft bij ons een bodem die je vast maakt met klittenband. Daar zou ze ook onder kunnen wurmen.
Lastig zeg! Hoe oud is ze? Want misschien zou ik ook een groot bed overwegen als ze bijna 2 is. Anders inderdaad matras even op de grond proberen zoals @Honkeytonk zegt.
[verwijderd] Vraag het mijn dreumes hoe je het verzint.
Even voor het beeld.
Ze is 1,5. En doet het volgens mij vooral omdat ze niet naar bed wil.
[verwijderd] Ja, dit inderdaad. Het kan best goed gaan, maar ik durf het hierom niet echt aan.
Honkeytonk Maar als ze dan onder het matras komt, wordt ze gelijk geplet tussen de vloer en het matras. Door de lattenbodem is er nog meer kans dat ze tenminste fatsoenlijk kan blijven ademen
Ze is van mei 2019.
Misschien inderdaad toch kijken naar een groot bed dan.
Heeft iemand tips om de commode in dat geval wat meer dreumesbestendig te maken? Het is een Ikea hemnes ladekast. We hebben er wel van die beveiliging op die je aan de binnenkant vast maakt. Maar dan kan de la nog een klein stukje open. En dan trekt ze alles eruit waar ze bij kan.
[verwijderd]
Soturi Wat een boef
[verwijderd]
Soturi ik vind het stiekem best grappig, ze is in ieder geval creatief
Wel een lastige situatie zeg, ik denk dat ik in dit geval voor een supernanny-aanpak zou gaan. Volledig negeren, matras terugleggen en weglopen, en maar heel hard hopen dat de lol er dan vanzelf weer vanaf gaat.
Dan zou ik matras op de grond doen en de rest van de kamer leeghalen
[verwijderd]
Geen tips. En ik snap dat het lastig is maar ik vind je peuter wel geniaal
- Bijgewerkt
[verwijderd] Ik ook. En ik zou proberen om haar flink af te matten zodat ze hopelijk wat sneller in slaap valt.
Heerlijk, zo'n dreumes
[verwijderd] Volledig negeren, matras terugleggen en weglopen, en maar heel hard hopen dat de lol er dan vanzelf weer vanaf gaat.
Dat doen we dus vaak al.
Het is een faaaaaaaaaase, toch?
Ik denk dat het binnenkort toch een groter bed gaat worden dan.
Nu slaapt ze nog in slaapzakken. Maar is dat dan nog wel handig? Maarja, een dekbed wordt nog afgeraden. Waar doen we dan goed aan?