Cactusje Honkeytonk Dan zou ik matras op de grond doen en de rest van de kamer leeghalen đŦ Ik denk dat wij dat ook als eerste zouden proberen. Als dat wel goed gaat een groter bed. Is het ledikant om te bouwen naar peuterbed? Ik liet de dames zo lang mogelijk in de slaapzak slapen. De oudste ging met bijna 3 ofzo pas op een groot bed en toen ook een dekbed. Kleine meid had een ander ledikant die om te bouwen is, zij ging met 2,5 op het 'peuterbed' en kreeg toen ook vrij snel een dekbed.
Vulpen [verwijderd] Ik ook. En ik zou proberen om haar flink af te matten zodat ze hopelijk wat sneller in slaap valt. Heerlijk, zo'n dreumes đ
Soturi [verwijderd] Volledig negeren, matras terugleggen en weglopen, en maar heel hard hopen dat de lol er dan vanzelf weer vanaf gaat. Dat doen we dus vaak al. Het is een faaaaaaaaaase, toch?
Soturi Ik denk dat het binnenkort toch een groter bed gaat worden dan. Nu slaapt ze nog in slaapzakken. Maar is dat dan nog wel handig? Maarja, een dekbed wordt nog afgeraden. Waar doen we dan goed aan?
Vulpen Soturi Volgens mij sliep oudste hier de eerste tijd gewoon in haar slaapzak in haar grote bed. Eerst zonder geprobeerd maar dan sliep ze niet lekker. Ze blijft wel altijd netjes in bed, daar zou ik bij die van jou niet direct op durven vertrouwen. Maar mijn bijna-peuter kan prima lopen met slaapzak, jouwe ook?
Softbasegaming Soturi ja hoor waarom niet? Iemand die in volg op insta haar zoontje sliep tot ruim 3 jaar in een slaapzak.
Ysabella Soturi ze wilt een groter bed. đ Als je haar een groot bed geeft kan ze -als het goed is- het matras er niet afhalen, want die zijn een stukje zwaarder.
Femkes Van een afstand zijn dit soort verhalen altijd heel grappig, op haar bruiloft over x jaar ook. Ik zou ook kiezen voor het bed weghalen, als ze het zo makkelijk kan verplaatsen zal ze er echt niet zomaar onder vast komen te zitten.
Soturi Femkes Ze gaat dit inderdaad later zo vaak terug horen. đ Dan beginnen we inderdaad maar met het matras op de grond, denk ik.
Koekie83 Haha wat een boef! Vriendin van mij had hetzelfde met haar dreumes. Zij heeft klittenband aan de onderkant van het matras gedaan; een deel op t matras en eentje op een aantal latjes van de lattenbodem. Toen werd het toch wel erg lastig om âm om te draaien en was de lol er snel af.
Soturi Koekie83 Dat klittenband naai je er dan aan vast denk ik? Aan de onderkant van het matras dan. Of hoe maak je dat het ideaalst vast? Op de latjes is gewoon lijmen denk ik?
Elsie89 Soturi Ik heb klittenband met plakstrip dat houd denk ook wel op een glad matras? En dan onder het matras en op de lattenbodem