Sevenof9 Hoe is het het handigst?

R is slim, trekt ook haar hoeslakens van haar bed. Dus die banden daaronder zal niet werken. En ik ben er iets te bang voor dat ze het voor elkaar krijgt om ook tussen die spanbanden ofzo te komen.

Bed weghalen en alleen op matras laten liggen? Ik zou er denk een beetje boos van worden en elke x als ze het doet het bed uit de kamer halen. Maar goed dat ligt ook een beetje aan je kind en waarom ze het doet.

Soturi
    Dan weet ik het ook niet, heb het zelf nooit meegemaakt. Wat meer verder nog te binnen schiet is koordjes aan de matras vast maken en die aan de spijlen van het bed vastknopen.

• [verwijderd]

Ik moet er wel een beetje om lachen. Hoe kom je erop? En waarom vervolgens elke avond herhalen als je weet dat je uiteindelijk vast komt te zitten? 😂

Hoe oud is ze? Kan ze over naar een peuterbedje waardoor ze misschien meer ruimte/vrijheid heeft?

• [verwijderd]

Sevenof9 Ik denk dat spanbanden steviger vastzitten. Ik vond het eerlijk gezegd een geniaal idee!

@Soturi Als je de spanbanden goed stevig aantrekt kan ze daar toch onmogelijk tussen komen?! 🤷đŸģ‍♀ī¸

• [verwijderd]

[verwijderd] Een matras is zacht, je kan terwijl je drukt of trekt je handje of voetje ertussen doen.. of met proppen misschien zelfs een peuter hoofdje.. ik zou niet met spanbanden aan de slag gaan om eerlijk te zijn.

Ik zou de lattenbodem weghalen, matras op de grond. En evt ledikant erom heen laten staan.

Dan kan ze er hooguit nog onder, maar zal al minder vervelend zijn omdat ze meteen op de grond zit.

• Soturi hebben hierop gereageerd.

Ik zou het matras eruit halen 🙈
              Ons ledikant had een plaat en geen lattenbodem.

Kan je geen campingbedje neerzetten, daar hoort namelijk geen matras bij.

• Meca hebben hierop gereageerd.
                • [verwijderd]

[verwijderd] Ja, daar heb je ook wel weer gelijk in.

Ysabella Die heeft bij ons een bodem die je vast maakt met klittenband. Daar zou ze ook onder kunnen wurmen.

Lastig zeg! Hoe oud is ze? Want misschien zou ik ook een groot bed overwegen als ze bijna 2 is. Anders inderdaad matras even op de grond proberen zoals @Honkeytonk zegt.

• Soturi hebben hierop gereageerd.

[verwijderd] Ja, dit inderdaad. Het kan best goed gaan, maar ik durf het hierom niet echt aan.

Honkeytonk Maar als ze dan onder het matras komt, wordt ze gelijk geplet tussen de vloer en het matras. Door de lattenbodem is er nog meer kans dat ze tenminste fatsoenlijk kan blijven ademen

Meca

Ze is van mei 2019.

Misschien inderdaad toch kijken naar een groot bed dan.

Heeft iemand tips om de commode in dat geval wat meer dreumesbestendig te maken? Het is een Ikea hemnes ladekast. We hebben er wel van die beveiliging op die je aan de binnenkant vast maakt. Maar dan kan de la nog een klein stukje open. En dan trekt ze alles eruit waar ze bij kan.

• Aries hebben hierop gereageerd.
                    • [verwijderd]

Soturi Wat een boef 😄

• [verwijderd]

Soturi ik vind het stiekem best grappig, ze is in ieder geval creatief 🙈

Wel een lastige situatie zeg, ik denk dat ik in dit geval voor een supernanny-aanpak zou gaan. Volledig negeren, matras terugleggen en weglopen, en maar heel hard hopen dat de lol er dan vanzelf weer vanaf gaat.