Trees 100%
Daarbij als ik 64 weeg net mijn 1.64 zie ik er echt mager uit. Ik heb veel spiermassa, denk genetisch maar ook altijd van kinds af aan gesport (topsport). Daar pluk ik nu wel de vruchten van.
Ik ben zeer benieuwd hoe mij lichaam er straks na -25 kilo uit gaat zien. Ben zeer bang voor een slappe huid bij m'n buik😔.
Ik zal nog korte historie geven van mijn recentelijke gewichtstoename.
2016 begonnen met 32 uur werken, dit was helaas zittend werk en iedereen had me al gewaarschuwd dat ik zou aankomen. Ik begon netjes met 69. En idd 1 jaar later woog ik ongeveer 74 kilo. Nog een jaar later 79. 10 kilo in 2 jaar.
Toen raakte ik zwanger. Met een startgewicht van 83 kilo. Na geboorte woog ik 89. Toen ben ik na 3 maanden gaan sporten en op m'n voeding gaan letten. Ik viel weer af tot 80 kilo. Helaas sloeg toen mijn angststoornis heel hard toe en ging ik aan de medicatie en begon ik mijn angsten weg te eten als afleiding.
In de afgelopen 3 jaar tot (1 maand geleden 97.7 kilo!!!!!). Nog nooit zo zwaar geweest, zelf niet tijdens m'n zwangerschappen. Meerdere pogingen gedaan om af te vallen maar wanneer ik de 90 grens bereikte ging ik door mijn angststoornis alles er weer bij eten, sant afvallen betekende ziek zijn.
Nu voel ik mij sinds een paar maanden mentaal stukken beter, mede door de medicatie en ik werk weer. Dus weer een nieuwe poging.
Startgewicht 97.7 (avond met kleding)
Vandaag 92.2 (ochtend zonder kleding)
Ik ben zo trots op mezelf dat ik het weer aanpak, de 90 grens zot er weer aan te komen en dit keer laat ik mij niet lijden door mijn angsten. Fok de 90, weg met de 90. Wil mezelf nu lichamelijk ook weer terug🤞🏽🤞🏽💪🏽💪🏽💪🏽