Heel eerlijk? Ik snap niet dat ouders hun kinderen bv Dennis en Denise noemen. Of Micheal en Michelle. Sorry als iemand zich aangesproken voeltπŸ™ˆ maar ik snap het gewoon nietπŸ™ˆ

• [verwijderd]

Robijn die namen horen dus met recht thuis in dit topic πŸ˜‰

• [verwijderd]

Ik vind Pep&Pom voor een tweeling nog steeds heel bijonder.

Ik ken pep als drugs.

Ik ken een tweeling, Stefan en Stefanie. Zo'n combinatie is toch ook om te janken?!

En 2 broertjes, Wolf (niet mijn stijl maar okΓ© dat kan misschien nog) en Brand. Serieus, wie noemt zijn kind nou Brand? Voelde het hoofdje soms wat brandend bij de geboorte ofzo?
    En wat roep je dan als je huis in de fik staat? Bij brand, brand! Zal er niemand in de buurt luisteren en de brandweer bellen.

Lisa280887 Ik snap het ook niet hoor!

Zo kende ik ook een meisje met twee broers.

Nigel, Nigelo en zij heette dan Naigeline. Maar zij zijn ook Antilliaans. Geen idee of het daarmee te maken kan hebben. Maar vond het erg bijzonder.

Diazz die heb ik voor mijn dochter ook kan ze idd nooit vinden op een ola fles.

Diazz

bij deze op Facebook in de reacties:
      Jahreace, ocean-isora en O’sora-skye
      uit een gezin 😬

Ik zappte langs dat programma op TLC met die zesling. Die hebben ook rare namen hoor in dat gezin, Saylor, Layke, Rivers, Rayne, Wells, Bridge en nog wat in die categorie. Net nog even opgezocht, maar kon de rest niet onthouden. 9 kinderen in totaal.

Lisa280887 Heel eerlijk? Ik snap niet dat ouders hun kinderen bv Dennis en Denise noemen. Of Micheal en Michelle. Sorry als iemand zich aangesproken voeltπŸ™ˆ maar ik snap het gewoon nietπŸ™ˆ

Wij hadden dat als grapje bij de 2e πŸ˜„ naam zoon + le = meisjesnaam.
          Maar toch een andere naam gekozen haha. Al hebben ze nu nog 4 (van de 5 en 6) letters hetzelfde 🀣 wel andere volgorde

Jaaa ik hou van dit topic!

Ik zet echt te wachten tot mijn zoontje zijn naam hier voorbij komt 🀣 . Maar heerlijk topic dit!

Ik vind vooral allerlei geknutselde schrijfwijze bijzonder. Zoals phay ipv fee πŸ™ˆ

• [verwijderd]

Honkeytonk Je begrijpt dat ik nu nieuwsgierig word naar de naam van je zoontje? πŸ˜‰

Ik ken iemand met de naam Renesmee. Daar kan ik ook niet echt aan wennen.

[verwijderd] renesmee is ook echt om over te struikelen

jee al die combi’s van broers en zus, denken die mensen nou echt niet na? Ongelofelijk!!

[verwijderd] Ik ken iemand met de naam Renesmee

Komt dat niet uit de Twilight serie?
                Niet dat ik die ooit echt gelezen/gezien heb. Maar daar staat me iets van bij.

Overigens is het ook niet echt mijn type naam.