Diazz

bij deze op Facebook in de reacties:
Jahreace, ocean-isora en O’sora-skye
uit een gezin 😬

Ik zappte langs dat programma op TLC met die zesling. Die hebben ook rare namen hoor in dat gezin, Saylor, Layke, Rivers, Rayne, Wells, Bridge en nog wat in die categorie. Net nog even opgezocht, maar kon de rest niet onthouden. 9 kinderen in totaal.

Lisa280887 Heel eerlijk? Ik snap niet dat ouders hun kinderen bv Dennis en Denise noemen. Of Micheal en Michelle. Sorry als iemand zich aangesproken voeltπŸ™ˆ maar ik snap het gewoon nietπŸ™ˆ

Wij hadden dat als grapje bij de 2e πŸ˜„ naam zoon + le = meisjesnaam.
      Maar toch een andere naam gekozen haha. Al hebben ze nu nog 4 (van de 5 en 6) letters hetzelfde 🀣 wel andere volgorde

Jaaa ik hou van dit topic!

Ik zet echt te wachten tot mijn zoontje zijn naam hier voorbij komt 🀣 . Maar heerlijk topic dit!

Ik vind vooral allerlei geknutselde schrijfwijze bijzonder. Zoals phay ipv fee πŸ™ˆ

• [verwijderd]

Honkeytonk Je begrijpt dat ik nu nieuwsgierig word naar de naam van je zoontje? πŸ˜‰

Ik ken iemand met de naam Renesmee. Daar kan ik ook niet echt aan wennen.

[verwijderd] renesmee is ook echt om over te struikelen

jee al die combi’s van broers en zus, denken die mensen nou echt niet na? Ongelofelijk!!

[verwijderd] Ik ken iemand met de naam Renesmee

Komt dat niet uit de Twilight serie?
            Niet dat ik die ooit echt gelezen/gezien heb. Maar daar staat me iets van bij.

Overigens is het ook niet echt mijn type naam.

Renesmee is iid van twilight

Dit kwam ik vandaag tegen in een maandblad van een omliggende gemeente πŸ˜³πŸ€¦β€β™€οΈ

• Ffion hebben hierop gereageerd.

Xess Xava is toch ook geen porum....

ok heel eerlijk, ik vind t ook ontzettend moeilijk om een jongensnaam te vinden, maar er zijn toch genoeg betere opties dan dit? πŸ™ˆ

Angel1980

NoΓ«mi vind ik geen gekke naam (klasgenoot van mijn zoon heet zo), maar Kiyla? Hoe moet je dat in godsnaam uitspreken?!

Ffion haha daar zat ik ook al mee te stoeien! Heb geeen idee, wij komen niet verder dan β€œgewoon” kiela.
                maar dan staat die y er aardig overbodig in, staat dan daarentegen natuurlijk wel weer β€œchic” πŸ˜‰πŸ˜‰

Sevenof9 dan staat die i daar toch verkeerd πŸ€”πŸ€” haha ach gelukkig ken ik niemand met die naam dus hoef ook m’n hoofd er niet over te breken πŸ˜‰πŸ˜‰

Zo, het duurde niet erg lang voor er een naam van mijn kinderen genoemd werd in dit topic πŸ˜‚

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Mary

Tweeling Daniel en Danny, ook zoiets...

Maar goed, zus en ik hebben beiden dezelfde eindklank (ook tweeling). Misschien iets uit de 80'er jaren ofzo. We droegen ook dezelfde kleding (andere kleur).
                    Ik zou dat zelf nooit doen als ik een tweeling zou krijgen. Heb er genoeg moeite mee gehad om een individu te worden in plaats van 'een van de twee'.

(Moet er wel bij zeggen dat ik een verrassing was uit de tijd zonder echo's als het niet noodzakelijk was. Misschien verklaart dat de op elkaar lijkende namen van mij en zus)