[verwijderd] Naomi zeker, dat is inderdaad heel gangbaar, maar Noëmi heb ik nog nooit van gehoord.

[verwijderd] Eva2011 op zp is er een lid met een tweeling die Roos en Rosalie heten. Vond ik ook zo apart.
Ik ken 4 Rosalies en die worden allemaal afgekort naar Roos. Dan heb je als tweeling toch gewoon dezelfde naam?

Die vond ik ook erg bijzonder ja!
En iemand vroeg haar toen ook nog geloof ik waarom nu zo die namen. Kwam ook een -voor mij- bijzondere uitleg voor. 😂😂

• [verwijderd]

Soturi Ik heb de uitleg gemist, wat was de reden dan?

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

[verwijderd] ze wilde bij elkaar passende namen. Eén van de meisjes was druk en stoer, en kreeg dus Rosalie als naam. Het andere meisje was lief en rustig, dus daar paste Roos beter bij...🙊

Edit: nu is ze weer zwanger geloof ik en vroeg ze om opties voor een derde kindje. En toen kwam iedereen aan met: Rosan, Roselijn, etc. Want anders zou de derde zich een buitenbeentje voelen. Vond ik ook zo apart? Roos en Rosalie is al Jut en Jul, waarom zou je er dan Jut, Jul en Jup van maken😂

• [verwijderd]

[verwijderd] hmm.. inderdaad apart! Lijkt me ook heel onhandig voor administratieve zaken, geboortedatum is al hetzelfde, en dan zijn ze helemaal niet uit elkaar te halen..

[verwijderd] Beebo ze wilde bij elkaar passende namen. Eén van de meisjes was druk en stoer, en kreeg dus Rosalie als naam. Het andere meisje was lief en rustig, dus daar paste Roos beter bij...🙊

Dit inderdaad. Al was dat niet de reden waarom er om gevraagd werd. 😂😂

[verwijderd] Edit: nu is ze weer zwanger geloof ik en vroeg ze om opties voor een derde kindje. En toen kwam iedereen aan met: Rosan, Roselijn, etc. Want anders zou de derde zich een buitenbeentje voelen. Vond ik ook zo apart? Roos en Rosalie is al Jut en Jul, waarom zou je er dan Jut, Jul en Jup van maken😂

Die had ik nog niet eens meegekregen.
        Maar ik denk vooral dat je die suggesties niet serieus moet nemen. xD

Ik heb nog Jan voor de 3e voorgesteld, geloof dat ze dat niet echt op prijs stelde...
          De rest van ZP wel trouwens. 😂

Is dat hele topic verwijderd ofzo? Probeerde al te zoeken omdat ik weet welke ZP’er dat is. Maar kon niks vinden.

• [verwijderd]

Soturi censuurrrrrrrrr

Toch6 Haha, wij noemen de baby nu voor de grap de jongensversie van mijn dochter's naam. Maar als hij er uit is krijgt hij een orginelere naam hoor 😂

[verwijderd] dit is volgens mij inderdaad van twilight. Vreselijk.. konden niet kiezen tussen rene en esmee blijkbaar.

• [verwijderd]

Ik zag net op Facebook de namen Zkye, Evolet en Loki voorbij komen..

[verwijderd] ja klopt ragnar is het maar denk dat ze geïnspireerd zijn door de serie. Althans dat hoop ik en niet door krächer.

Ik vind Loki echt een hele toffe naam. Loki is de god van de chaos en de leugens (de onruststoker) in de Noorse mythologie.

• [verwijderd]

Ik aan low-key😅