[verwijderd] negeert en niet in staat is om in te zien dat dat een probleem is wil ik ook niet gaan belonen.

Misschien heel gek om te zeggen ofzo, maar heeft hij geen beperking? Misschien is hij echt niet in staat om het te zien?πŸ€”

• [verwijderd]

Misschien loop ik achter, maar een tijdje geleden had hij toch een vriendin met een kind, die aardig was tegen jouw meiden? Of heeft hij weer een nieuwe?
    Wat een horkenactie is het weer van hem

• [verwijderd]

Louelle81 daar ben ik eigenlijk wel zeker van, maar dat maakt het echt onmogelijk om afspraken te maken met hem..

• [verwijderd]

[verwijderd] nee dit is dezelfde! Mijn bedoeling was (had ik nog niet uitgesproken naar hem, wilde eerst kijken hoe het ging) om wanneer het verder stabiel zou zijn rond de feestdagen kennis te maken met haar.

iMoeder Die beseffen niet dat hij een afspraak heeft geschonden. Ik heb wel gezegd dat het niet de bedoeling was, maar verder niks.

@[verwijderd] wat een idioot! Niet te volgen die man... Wat zeiden de meiden?

• [verwijderd]

Tantetil die waren zich niet bewust van de afspraak dus dat viel mee. Ze hebben verder een leuke dag gehad gelukkig.

Ik sta er nu wel rustiger in dan voorgaande keren dat hij shit flikte merk ik. Ik realiseerde me dat ik op die momenten vooral vanuit emotie heb gereageerd, en niet alleen bereik ik daar met ex niks mee, het kost mij alleen maar stress en dat is hij gewoon niet waard. Ik probeer nu mijn daden voor me te laten spreken in plaats van mijn emoties, dus ik heb hem alleen gemaild dat door het schenden van de afspraak ik de proefperiode beΓ«indig. Dat zal hij nu nog niet serieus nemen, maar daar komt hij bij de volgende omgang wel achter.

[verwijderd] Fijn dat je meiden een fijne dag hebben gehad. Maar dit kan echt niet door de beugel!

Als hij dit wilde, had hij dat mooi met jou mogen overleggen en een plan opzetten. Maar waarschijnlijk ziet hij daar het nut niet van en dat is waarlijk een beperking.

• [verwijderd]

Ansji precies. Had even gebeld, of beter nog, tegen de kinderen gezegd dat ze dat beter een andere keer konden doen nadat hij met mij had gesproken, maar niet zo.
                Hij legt nu de verantwoordelijkheid bij de kinderen neer en is van mening dat ik me aanstel om dit een probleem te vinden.

[verwijderd] verschrikkelijk om te lezen..... πŸ˜ͺπŸ˜ͺπŸ˜ͺ Echt kippenvel als ik dit soort verhalen lees.

Hier is de situatie andersom, maar zijn ook de kinderen de dupe: kinderen die niet willen (en het geestelijk niet trekken), maar een vader die het niet ziet. Hij heeft 'recht op zijn kinderen', punt uit. En of ik ze nu huilend heen breng en weer op haal... tsja....dat doet er niet toe.

[verwijderd] Die beseffen niet dat hij een afspraak heeft geschonden. Ik heb wel gezegd dat het niet de bedoeling was, maar verder niks.

Even heel zwart wit: heeft hij ook echt de afspraak geschonden? (het mag duidelijk zijn, dat ik er ook niet achter zou staan πŸ˜‰). Hebben jullie afgesproken dat nieuwe vriendin de kinderen nog niet mocht ontmoeten?

Wat ik hier namelijk merk is dat als ik het niet uitkouw, het niet duidelijk is. Voorbeeld: ex haalt de kinderen altijd op een bepaalde dag op. Nu is het vakantie en dan verwacht hij dat ik ze breng, want het is tenslotte vakantie. Mij ontgaat die logica echt volkomen. Om te voorkomen dat mijn kinderen overstuur zijn omdat papa niet komt opdagen, stuur ik ex een e-mail met de dagen, tijden, wie, wat en wanneer.

• [verwijderd]

Deliana oh dat was heel duidelijk! Dat is echt met regelmaat besproken, zijn een hoop mails overheen gegaan, staat in het ouderschapsplan, was echt niet te missen.
                  De afspraak was heel duidelijk: eerst een gesprek met de volwassenen voordat de kinderen erbij betrokken werden, maar dat wilde zijn vriendin niet en ex alleen onder voorwaarde dat ik zou liegen. Ik ben daar uiteraard niet mee akkoord gegaan, dus toen is er besloten dat er dan geen contact zou zijn.
                  Dat leek hij te respecteren, maar nu heeft hij gewoon glashard in mijn gezicht staan liegen over de plannen van afgelopen zondag en het achter mijn rug om toch gedaan.

[verwijderd] ik vraag mij af waarom bij een scheiding met kinderen ΓΌberhaupt een OSP nodig is.... Op dit punt houden volgens mij nogal weinig mannen zich aan de gemaakte afspraken πŸ˜†

• [verwijderd]

Deliana ja dat vraag ik me ook af πŸ€¦β€β™€οΈ

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Wij hebben er niet eens een.. na 8 uur mediation hadden we een volledig uitgewerkt plan, zodat er nergens ruimte voor discussie was.
                      Toen kwam zijn nieuwe vriendin en was hij ineens nergens meer mee eens. πŸ™„

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Hier ook t zelfde gezeur, ex heeft vriendin,gaat samenwonen trouwen etc
                      Wij zijn nog niet gescheiden in zijn thuisland(hier wel) is die te laks in.
                      Van de week heeft die een soort van verteld aan zoon dat die een vriendin heeft(zoon snapte hem niet)
                      Waarop ik het heb uitgelegd en zoon geeft aan haar echt niet te willen ontmoeten nu.
                      Hij zit ook niet lekker in zijn vel
                      Ik heb gezegd haar te willen ontmoeten of iig spreken eerst.

Ex is boos, want het moet of hij en ik het wil is jammer, hij doet het met of zonder toestemming van beiden.. en ik mag haar niet spreken

Is het nog zon betrokken man ok,maar hij doet maat waar die zin in heett en denkt totaal niet aan hem.

Vanavond een discussie gehad met meneer, met uiteindelijk de woorden ik hoef hem nooit meer te zien en dat heb jij op je geweten waarop mijn telefoon tuutuut deed...