• [verwijderd]

Die lul heeft ze gewoon achter mijn rug om meegenomen naar het huis van zijn vriendin voor een kennismaking met haar. 😠

• [verwijderd]

Honkeytonk
    Ysabella
    Pietje1987
    Ik ben zó pissig! Hij vind dat hij niks verkeerd gedaan heeft want de kinderen vonden het prima.

• [verwijderd]

[verwijderd] oooh daar zou ik ook pissig over zijn

• [verwijderd]

Dat de omgang was uitgebreid naar een dag in plaats van een middag, was voor 3 maanden op proef, en onder voorwaarde dat hij zich ook respectvol zou gaan opstellen en zich aan de gemaakte afspraken zou gaan houden. Dit was 5 weken geleden 🤦‍♀️
    Ik heb hem dus ook gezegd dat die proefperiode per direct weer beëindigd is, maar dat betekent wel dat de kinderen er wéér de dupe van zijn.
    Dat wil ik ook niet, maar iemand die structureel mijn grenzen negeert en niet in staat is om in te zien dat dat een probleem is wil ik ook niet gaan belonen.

[verwijderd] negeert en niet in staat is om in te zien dat dat een probleem is wil ik ook niet gaan belonen.

Misschien heel gek om te zeggen ofzo, maar heeft hij geen beperking? Misschien is hij echt niet in staat om het te zien?🤔

• [verwijderd]

Misschien loop ik achter, maar een tijdje geleden had hij toch een vriendin met een kind, die aardig was tegen jouw meiden? Of heeft hij weer een nieuwe?
        Wat een horkenactie is het weer van hem

• [verwijderd]

Louelle81 daar ben ik eigenlijk wel zeker van, maar dat maakt het echt onmogelijk om afspraken te maken met hem..

• [verwijderd]

[verwijderd] nee dit is dezelfde! Mijn bedoeling was (had ik nog niet uitgesproken naar hem, wilde eerst kijken hoe het ging) om wanneer het verder stabiel zou zijn rond de feestdagen kennis te maken met haar.

iMoeder Die beseffen niet dat hij een afspraak heeft geschonden. Ik heb wel gezegd dat het niet de bedoeling was, maar verder niks.