• [verwijderd]

[verwijderd] oooh daar zou ik ook pissig over zijn

• [verwijderd]

Dat de omgang was uitgebreid naar een dag in plaats van een middag, was voor 3 maanden op proef, en onder voorwaarde dat hij zich ook respectvol zou gaan opstellen en zich aan de gemaakte afspraken zou gaan houden. Dit was 5 weken geleden 🤦‍♀️
Ik heb hem dus ook gezegd dat die proefperiode per direct weer beëindigd is, maar dat betekent wel dat de kinderen er wéér de dupe van zijn.
Dat wil ik ook niet, maar iemand die structureel mijn grenzen negeert en niet in staat is om in te zien dat dat een probleem is wil ik ook niet gaan belonen.

[verwijderd] negeert en niet in staat is om in te zien dat dat een probleem is wil ik ook niet gaan belonen.

Misschien heel gek om te zeggen ofzo, maar heeft hij geen beperking? Misschien is hij echt niet in staat om het te zien?🤔

• [verwijderd]

Misschien loop ik achter, maar een tijdje geleden had hij toch een vriendin met een kind, die aardig was tegen jouw meiden? Of heeft hij weer een nieuwe?
      Wat een horkenactie is het weer van hem

• [verwijderd]

Louelle81 daar ben ik eigenlijk wel zeker van, maar dat maakt het echt onmogelijk om afspraken te maken met hem..

• [verwijderd]

[verwijderd] nee dit is dezelfde! Mijn bedoeling was (had ik nog niet uitgesproken naar hem, wilde eerst kijken hoe het ging) om wanneer het verder stabiel zou zijn rond de feestdagen kennis te maken met haar.

iMoeder Die beseffen niet dat hij een afspraak heeft geschonden. Ik heb wel gezegd dat het niet de bedoeling was, maar verder niks.

@[verwijderd] wat een idioot! Niet te volgen die man... Wat zeiden de meiden?

• [verwijderd]

Tantetil die waren zich niet bewust van de afspraak dus dat viel mee. Ze hebben verder een leuke dag gehad gelukkig.

Ik sta er nu wel rustiger in dan voorgaande keren dat hij shit flikte merk ik. Ik realiseerde me dat ik op die momenten vooral vanuit emotie heb gereageerd, en niet alleen bereik ik daar met ex niks mee, het kost mij alleen maar stress en dat is hij gewoon niet waard. Ik probeer nu mijn daden voor me te laten spreken in plaats van mijn emoties, dus ik heb hem alleen gemaild dat door het schenden van de afspraak ik de proefperiode beëindig. Dat zal hij nu nog niet serieus nemen, maar daar komt hij bij de volgende omgang wel achter.

[verwijderd] Fijn dat je meiden een fijne dag hebben gehad. Maar dit kan echt niet door de beugel!

Als hij dit wilde, had hij dat mooi met jou mogen overleggen en een plan opzetten. Maar waarschijnlijk ziet hij daar het nut niet van en dat is waarlijk een beperking.

• [verwijderd]

Ansji precies. Had even gebeld, of beter nog, tegen de kinderen gezegd dat ze dat beter een andere keer konden doen nadat hij met mij had gesproken, maar niet zo.
                  Hij legt nu de verantwoordelijkheid bij de kinderen neer en is van mening dat ik me aanstel om dit een probleem te vinden.