Trees dankjewel voor het delen van je ervaring!
Het zou fijn zijn als het H ook goed zal zijn, maar... heel veel maren dus.
Waar ik ook mee zit en voor mij persoonlijk eigenlijk wel een dealbreaker is, is dat het niet bij de praktijk zelf is maar wordt uitbesteed aan sterk huis. Wij zijn daar geweest toen ex en ik net uit elkaar waren, rondom de rechtzaak voor communicatietraining en omgangsbegeleiding. Ik heb daar echt héle slechte ervaringen mee waardoor het dus ook nog 6 jaar duurde voordat ik zelf in therapie ben gegaan omdat ik geen hulpverlening meer aan durfde. Ik ben 1,5 jaar bezig geweest om mezelf veilig genoeg te voelen om met de psycholoog te praten, H is aangemeld bij dezelfde praktijk, en dan zou ik nu weer terug moeten. Ik weet niet eens of ik dat gebouw nog wel in durf.. terwijl ik juist mijn innerlijke kracht moet kunnen aanwenden om een gesprek met ex en S aan te gaan.
Maar ik wil H ook helpen.. Ik wil haar niet te kort doen door mijn eigen trauma's. De kinderen zijn áltijd mijn motivatie geweest om dingen te overwinnen.
Maar ik wil écht niet daarnaar terug, weer om dezelfde tafel moeten zitten met mijn ex, wéér compleet gegaslight worden door de hulpverlening omdat ik te emotioneel ben en hij wel in staat is om objectief te reageren. Ik kán dat niet, maar wat als H dat nodig heeft?? Ik kan echt niet terug.. 😥
Deliana spanning voor de sessies, stress na de afspraak, slecht slapen, je raakt vermoeid, wordt chagrijnig, kort lontje, etc.
Nouja dat.. ik heb nu al bijna een paniekaanval vanwege het idee..