Ysabella Ah gemist! Zo gek, ik weet niet hoe jij eruit ziet maar ik vind je in het schrijven ook gewoon een typische Ysabella. Wel met een Y, want je bent uniek (positief!) dus hoe kan jij een andere naam hebben
Hoe had jij bijna geheten?
- Bijgewerkt
Als ik een jongen was, had ik Nick of Nathan geheten. Daar ben ik allebei niet zo enthousiast over.
Welke andere meisjesnamen er waren, weet ik niet. Mijn oudste zus heeft een naam die nooit voorkomt, ik heb een naam die je af en toe wel hoort en mijn jongste zusje heeft een super populaire naam. Het is gewoon een beetje een gekke combi bij ons drie. Alsof ze realiseerden dat ze niet zo uniek wilden zijn en langzaam naar gangbaarder gingen Ik ben overigens wel blij met mijn naam (En heb volgens mij dezelfde naam als @Uilenmama
)
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Mijn ouders zagen mijn naam in een geboortekaartjesboek en dachten βJa! Dat is de unieke naam waar we naar opzoek zijn!β
Ik heet ...
als ik een jongen was dan zou ik ... heten. Zo heet mijn broertje nu dus
- Bijgewerkt
Madeliefje06 ik vind je in het schrijven een typische ysabella? Leg uit haha.
Weg gehaald.
Ysabella Haha komt denk ik omdat ik vroeger een leuke Isabella kende. Heel vrouwelijk, rustig, lief, zorgzaam, betrokken. Zo zie ik jou ook voor me. Je komt hier ook altijd betrokken over en schrijft precies wat ik soms niet kan verwoorden. Maar dat schetst weer een beetje een standaard iemand en ik vind je niet standaard. Uniek dus. Dus die Y is top want dat maakt het wat specialer.
Maar aan je eigen naam kan ik ook wel wennen!
Madeliefje06 wat lief van je, dat doet me goed!
Gelukkig vind je me betrokken, in mijn hoofd lijkt het mij juist soms niet te lukken.
Mijn ouders waren het al snel eens over mijn naam: Nadine.
Als ik een jongen zou zijn had ik de naam Roy gekregen.
[verwijderd]
Als jongens naam hadden ze ferry/ferdy
Ben blijer met mijn eigen naam
Mijn jongensnaam was Vincent.
Mijn jongensnaam zou Bobby zijn. Ik weet nog steeds niet of ik nu dan beter af ben Ik vind mijn eigen naam een beetje een 80βS tokkie naam
Mijn vader wilde mij Ghislaine noemen. Mijn moeder heeft uiteindelijk gewonnen. Achteraf gezien had Ghislaine beter bij mij gepast.
Als ik een jongetje was geweest had ik Mick geheten (mijn vader wilde Murdock )
[verwijderd]
Mijn jongensnaam was Marcel. Zo heet mijn broertje dus
[verwijderd]
Ik zou ook Marcel heten, zo heette mijn opa.
Als ik een jongen was geweest had ik DaniΓ«l of RafaΓ«l geheten.
[verwijderd]
Cactusje Is Murdock niet de idioot van het stel?
[verwijderd]
Ja klopt!
Als ik een jongen zou zijn zou ik Johan heten. Mijn broertje heet nu zo. Geen idee of ze ook nog een andere meisjesnaam in gedachten hadden, zal eens vragen
Wel grappig, de namen van mijn jongens worden hierboven een paar keer genoemd