Pietje1987 Mijn jongensnaam zou Bobby zijn. Ik weet nog steeds niet of ik nu dan beter af ben 🤔 Ik vind mijn eigen naam een beetje een 80’S tokkie naam 🙈
Kipsate Mijn vader wilde mij Ghislaine noemen. Mijn moeder heeft uiteindelijk gewonnen. Achteraf gezien had Ghislaine beter bij mij gepast. Als ik een jongetje was geweest had ik Mick geheten (mijn vader wilde Murdock 🤔)
Pietje1987 [verwijderd] zo wilde ik vroeger altijd mijn toekomstige kind noemen 😆 maar ik heb er al 1 van in huis als volwassen exemplaar 😉
Miek89 Als ik een jongen zou zijn zou ik Johan heten. Mijn broertje heet nu zo. Geen idee of ze ook nog een andere meisjesnaam in gedachten hadden, zal eens vragen 😁 Wel grappig, de namen van mijn jongens worden hierboven een paar keer genoemd ☺️
Femkes Miek89 van mijn oudste ook, maar dat is een naam die 40-50 jaar geleden heel veel aan jongens werd gegeven, maar nu nauwelijks meer.
Aries Ik had als jongen Sander geheten (voluit Alexander Willem 😳). Thank god heet ik nu zoals de jongste van @Toch6. 😉
Sevenof9 Ik had bijna Lisa geheten, dat had ik ook prima gevonden. Nu is het mijn tweede naam. Als ik een jongen was geweest had ik Matthijs geheten. Mijn ouders vinden die naam nu heel stom maar die had ik ook wel best gevonden. Ik geloof niet dat mijn ouders extreem rare namen bedenken, allemaal redelijk standaard dus ik kan er niet echt iets op tegen hebben behalve dat je altijd mensen tegenkomt met dezelfde naam.
Pimpelmeesje Ik heette bijna Neeltje/Nellie, naar mn oma. Gelukkig heeft mijn oma daar een stokje voor gestoken 🤭
[verwijderd] Pimpelmeesje mijn oma heet ook zo, ik ben wel naar haar vernoemd. Gelukkig alleen in mijn 2e naam!
Louelle81 Ik heb geen flauw idee! Volgens mij hadden ze geen andere namen. Ik vind wel dat de namen van m'n zus, broer en ik mooi bijelkaar passen. Marjery, Maureen en Laurens.