Bij zoon;

Zo geliefd
Zo gewenst
Voor altijd gekoesterd

En een stukje songtekst welke ik nu ineens niet meer kan zeggen haha.

Bij dochter :

Songtekst;
How wonderful life is now youโ€™re in the world

En : ik vind haar lief, ze krijgt een kusje. Hoera ik heb een zusje!

bij de 1e:
Ren, speel, huil, lach, zing, kijk en bewonder!

bij de 2e:
Lach, leef en geniet!

bij de 3e:
Speel, lach, spring, zweef, ontdek, geniet en beleef!

We hebben inmiddels wat beslist hoor! โ˜บ๏ธ
Als ze er is, zal ik het hier nog wel delen.

Wij hadden geen gedichtje oid. Houden daar allebei niet van en als ik zoiets lees vind ik het zo... ik weet niet eens hoe het te noemen. Overdreven ofzo.

4 dagen later

Wij houden niet zo van die gedichtjes. Wij hadden een citaat uit een nummer van Herman van Veen.

"Van de liefde komt niets dan liefs"

En dat was het ๐Ÿ‘๐Ÿ˜

5 dagen later

Bij de 1e zelf iets verzonnen, nou ja mijn beste vriendin dan. Het was van ons allebei een lang gekoesterde wens, dus dit vond ik erg mooi en treffend.

Onze grootste wens, onze grootste droom
    Daar ben je dan eindelijk! Welkom lieve...

En bij de 2e, een waarschijnlijk super cliche gedichtje, maar ach we vonden hem mooi en dat is dan toch het belangrijkste vind ik ๐Ÿ˜‰. Grote broer is ook echt hartstikke verliefd op kleine zus. Vanaf het 1e moment. โค๏ธ

Op mijn teentjes kijk ik
    over 't randje
    van de wieg
    Dag klein zusje van mij
    ik vind je lief

Wij hebben er zelf een bedacht in een soort melige bui. En toen we de kaartjes lieten drukken vonden we het eigenlijk wel heel grappig.
    Toen ik zwanger was noemde mijn man onze dochter altijd kleine spruit.
    En toen bedachten we
    โ€œsamen roepen wij het uit , ze is geboren onze spruit!โ€

16 dagen later

Ik ben niet zo van de gedichtjes, bij mijn dochter hadden we dan ook geen gedichtje. Maar nu las ik een loesje tekst: Als je naar de sterren kijkt, knipoogt er altijd eentje terug. Dat vond ik zo'n mooie verwijzing naar ons stilgeboren kindje dat deze op het geboortekaartje komt.

• Diazz hebben hierop gereageerd.
    • Jules vindt dit leuk
      • [verwijderd]

Ergens op internet gezien, maar heel toepasselijk:

โ€™Welkom kleine vent. Het is geweldig dat je er bent.โ€™

Vulpen Ik wilde wat we bedacht hebben ineens toch niet dus nieuwe crisis hier ๐Ÿ˜… Misschien doen we wel niks.

Wij hadden โ€˜Jijislief!โ€™ (Spellingstechnisch echt fout natuurlijk, maar dit zeiden we steeds tegen hem in de buik).

Bij de tweede โ€˜zo lief, zo stoer, zo jij!โ€™

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Van Woordkunsten.

Edit: deze hadden we niet maar was zeker een kanshebber.

8 dagen later

Dit had ik bij mijn dochter;

Een stille wens
      werd een diep verlangen
      naar jou, een klein mens
      jij hebt hoop door geluk vervangen

11 dagen later

En het is geworden...

Niks ๐Ÿ˜‚ Konden geen enkel echt geschikt citaat vinden, dus hebben het gehouden bij 'Hoera, je bent er!'

• [verwijderd]

Vulpen Dat rijmt niet... ๐Ÿ˜‚

• [verwijderd]

Vulpen nou moe, haha! Wat was er mis met het gedichtje dat jullie eerst hadden?

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

[verwijderd] We overwogen 'Als liefde leven wordt krijgt geluk een naam' maar op een dag realiseerde ik me dat je dat enorm hetero kan uitleggen en dat het bij ons eerder is 'Als liefde met hulp van ziekenhuis leven wordt krijgt geluk een naam', of zo, ik weet niet, het voelde niet goed, dus dan maar geschrapt ๐Ÿ˜‰

Vulpen Perfect ๐Ÿ‘๐Ÿ˜„ en heel herkenbaar. Ik kwam er ook niet uit en alles wat ik niet zelf bedacht had vond ik te standaard ofzo.