Born2bme Wij hadden iets heel klein, paste ook niet meer op t kaartje maar voor ons wat het ook alles zeggend: Zo bijzonder Gods wonder
Jute Wij hadden geen gedichtje en omdat wij (sorry als ik hier nu iemand mee beledig) de tekst over vingertjes en teentjes tellen allebei vreselijk vonden. Wij hebben iedereen van harte uitgenodigd om een beschuitje te komen eten met de tekst "kom gerust langs, beschuit met muisjes staat klaar". Die tekst hadden we gepikt van een geboortekaartje dat we bij de drukker zagen😊
Verw8 Ik heb voor elk kind een gedichtje gebruikt op het kaartje. 1e: Ogen als sterretjes een mensje zo klein je gedachten nog verretjes wat zijn we gelukkig jouw papa en mama te zijn 2e: verwacht en toch verwonderd kijken wij naar jouw pril begin en stil leggen we er al onze liefde in 3e: (naam S.terre) als een fonkelende ster straal jij in ons bestaan ons sterrekind uit liefde ontstaan 4e: zo mooi en zo bijzonder ben jij ons kleine wonder de vierde in de rij en opnieuw weer even blij 5e: een nieuw leven geboren uit onze liefde zo mooi, zo klein zo bijzonder welkom in ons leven groot wonder 6e: Gedroomd, vervuld! verwacht, geboren! 7e: het begin van nieuw leven zo mooi en klein het is niet te omschrijven hoe blij wij met jou zijn
Bubblez Bij zoon; Zo geliefd Zo gewenst Voor altijd gekoesterd En een stukje songtekst welke ik nu ineens niet meer kan zeggen haha. Bij dochter : Songtekst; How wonderful life is now you’re in the world En : ik vind haar lief, ze krijgt een kusje. Hoera ik heb een zusje!
Marloes80 bij de 1e: Ren, speel, huil, lach, zing, kijk en bewonder! bij de 2e: Lach, leef en geniet! bij de 3e: Speel, lach, spring, zweef, ontdek, geniet en beleef!
Vulpen Vulpen Ik wilde wat we bedacht hebben ineens toch niet dus nieuwe crisis hier 😅 Misschien doen we wel niks.
Liekje81 Wij hadden geen gedichtje oid. Houden daar allebei niet van en als ik zoiets lees vind ik het zo... ik weet niet eens hoe het te noemen. Overdreven ofzo.
Pilea Wij houden niet zo van die gedichtjes. Wij hadden een citaat uit een nummer van Herman van Veen. "Van de liefde komt niets dan liefs" En dat was het 👍😁
Marshmallow Bij de 1e zelf iets verzonnen, nou ja mijn beste vriendin dan. Het was van ons allebei een lang gekoesterde wens, dus dit vond ik erg mooi en treffend. Onze grootste wens, onze grootste droom Daar ben je dan eindelijk! Welkom lieve... En bij de 2e, een waarschijnlijk super cliche gedichtje, maar ach we vonden hem mooi en dat is dan toch het belangrijkste vind ik 😉. Grote broer is ook echt hartstikke verliefd op kleine zus. Vanaf het 1e moment. ❤️ Op mijn teentjes kijk ik over 't randje van de wieg Dag klein zusje van mij ik vind je lief
Huggybird Wij hebben er zelf een bedacht in een soort melige bui. En toen we de kaartjes lieten drukken vonden we het eigenlijk wel heel grappig. Toen ik zwanger was noemde mijn man onze dochter altijd kleine spruit. En toen bedachten we “samen roepen wij het uit , ze is geboren onze spruit!”
Robijn Ik ben niet zo van de gedichtjes, bij mijn dochter hadden we dan ook geen gedichtje. Maar nu las ik een loesje tekst: Als je naar de sterren kijkt, knipoogt er altijd eentje terug. Dat vond ik zo'n mooie verwijzing naar ons stilgeboren kindje dat deze op het geboortekaartje komt.
[verwijderd] Ergens op internet gezien, maar heel toepasselijk: ’Welkom kleine vent. Het is geweldig dat je er bent.’
1986Lynn Wij hadden ‘Jijislief!’ (Spellingstechnisch echt fout natuurlijk, maar dit zeiden we steeds tegen hem in de buik). Bij de tweede ‘zo lief, zo stoer, zo jij!’
Tantetil Dit had ik bij mijn dochter; Een stille wens werd een diep verlangen naar jou, een klein mens jij hebt hoop door geluk vervangen
Vulpen En het is geworden... Niks 😂 Konden geen enkel echt geschikt citaat vinden, dus hebben het gehouden bij 'Hoera, je bent er!'
Jules Vulpen Perfect 👍😄 en heel herkenbaar. Ik kwam er ook niet uit en alles wat ik niet zelf bedacht had vond ik te standaard ofzo.