Vulpen Vulpen Ik wilde wat we bedacht hebben ineens toch niet dus nieuwe crisis hier ๐ Misschien doen we wel niks.
1986Lynn Wij hadden โJijislief!โ (Spellingstechnisch echt fout natuurlijk, maar dit zeiden we steeds tegen hem in de buik). Bij de tweede โzo lief, zo stoer, zo jij!โ
Tantetil Dit had ik bij mijn dochter; Een stille wens werd een diep verlangen naar jou, een klein mens jij hebt hoop door geluk vervangen
Vulpen En het is geworden... Niks ๐ Konden geen enkel echt geschikt citaat vinden, dus hebben het gehouden bij 'Hoera, je bent er!'
Jules Vulpen Perfect ๐๐ en heel herkenbaar. Ik kwam er ook niet uit en alles wat ik niet zelf bedacht had vond ik te standaard ofzo.
Vulpen [verwijderd] We overwogen 'Als liefde leven wordt krijgt geluk een naam' maar op een dag realiseerde ik me dat je dat enorm hetero kan uitleggen en dat het bij ons eerder is 'Als liefde met hulp van ziekenhuis leven wordt krijgt geluk een naam', of zo, ik weet niet, het voelde niet goed, dus dan maar geschrapt ๐
[verwijderd] Vulpen haha, nee joh, had prima gekund. Maar ik snap je twijfels. En ach, wat maakt het ook allemaal uit, het is maar een kaartje ๐
[verwijderd] Je had er ook nog โals verlangen tot leven komt krijgt geluk een naamโ van kunnen maken. Maar ik vind jullie oplossing ook helemaal prima. De gedichtjes zijn toch vaak best clichรฉ
Honkeytonk Wij hadden, ook na lang traject van 5 jaar,: "Hoera! Het is me gelukt, ik ben op mijn verjaardag geboren!" ๐ Lekker flauw, maar wij vonden het wel super grappig haha.