• [verwijderd]

[verwijderd] ik wil alleen antwoorden die in mijn straatje passen okรฉ!?! ๐Ÿ’โ€โ™€๏ธ

• [verwijderd]

Cactusje fijn! Wij moeten maandag. Hij heeft zijn 5 maanden gemist (vakantie van ons en vakantie van dokter) dus deze keer krijgt hij de prikjes.

Over 2 weken moet Z alweer zijn prikjes, ik zit eraan te denken om ook die weer uit te stellen. Ik zou namelijk heel graag even rust willen.๐Ÿ™ˆ

• [verwijderd]

[verwijderd] Zal ik van nu af aan rekening mee houden! ๐Ÿ˜˜๐Ÿ‘๐Ÿป

Ysabella
      Zou ik doen hoor. Eerst even opladen om de ellende van de bijwerkingen aan te kunnen.

Ysabella zou ik gewoon doen. Heb ik ook gedaan met de oudste. En met de jongste ben ik pas na 8 maanden gestart met vaccinaties ๐Ÿ˜…

Miek89 hij heeft 2 weken geleden pas zijn eerste vaccinatie gehad. ๐Ÿค Hoezo stelde jij uit tot 8 maanden? Ik geloof dat uitstellen niet zoveel kwaad kan toch? ๐Ÿ™ˆ

[verwijderd] Ik vind de pittige kinderen hard werken. Maar oh zo leuk! En gek om te zeggen, maar ook best makkelijk. Zijn nergens bang voor, kunnen best goed tegen nieuwe dingen. Zijn sociaal, open naar de wereld en dat vind ik erg fijn.

Toen mijn dochter ging lopen zei iedereen, daar gaat je rust. Maar bij 4 maanden rolde mijn dochter al overal heen. Toen ze tijgerde kon ze ook optrekken dus mijn rust was ik al snel kwijt.

J lijkt tot nu toe nog geen last te hebben van zijn beentjes. De vorige prikjes was het vrij snel na de vaccinaties al gevoelig en pijnlijk. Hoop voor hem dat het zo blijft, we hebben flink gemasseerd en ik heb thuis meteen een zetpil gegeven. Hij ligt nu vrolijk te trappelen.

Ysabella hij had last van reflux en hele korte nachten eerste half jaar. Dus wilde zelf eerst bijtanken ๐Ÿ˜… Volgens het cb hier kon het helemaal geen kwaad en was het prima dat ik het uitstelde.

Hadden jullie na de bevalling ook nog zo veel dromen? Ik word er gek van, wanneer zouden de hormonen voldoende weg zijn dat ik weer normaal slaap/droom?

Pimpelmeesje
            Ik had er geen last van, maar tijdens de zwangerschap eigenlijk ook al niet echt veel gedroomd ofzo.

• [verwijderd]

Ysabella gewoon uitstellen hoor! Daarom dat gezonde babyโ€™s hun vaccinaties vroeg krijgen, zodat babyโ€™s die zich niet lekker voelen gewoon hun prikjes later kunnen krijgen โค๏ธ

Pimpelmeesje deze keer niet gelukkig. Maar tijdens de zwangerschap deze keer ook minder gehad dan vorige keren

@Pimpelmeesje ja, heel herkenbaar. All gedroomd dat je bovenop je baby lag of dat ie onder de dekens stikte ofzo? Die kwam hier regelmatig langs ๐Ÿ˜ฌ

Ik krijg regelmatig kusjes van babyzoon. Oftewel, hij zuigt dan hard op mijn kin of kaak. Hij doet het niet bij iemand anders en hij doet het ook vaak nadat ik hem een kus heb gegeven, dus ik heb het tot kusjes bestempeld.

J blijkt toch last van zijn prikjes te hebben. Ik ging er vanuit van niet omdat zijn beentjes geen pijn deden zoals de vorige keer. Hij sliep gisteravond laat net een uurtje, toen werd hij steeds wakker, huilen en verdriet. Na een paar keer in slaapt gesust te hebben merkte ik dat J toch wel wat warm aanvoelde. Zetpil gegeven en weer gaan slapen. Even na 3 begon hij weer te huilen, na een paar keer troosten een flesje gegeven en weer in slaap gevallen. Na zijn flesje van vanmorgen had hij ook iets verhoging dus weer een zetpilletje. Nu slaapt J weer, hoop dat het maar gauw weer over is.

Cactusje tip, als hij zijn prikjes krijgt altijd in de ochtend laten doen zodat je in de nacht niet loopt te klooien. ๐Ÿ˜ฌ

Het is trouwens beter om geen zetpil te geven na een vaccinatie.